• Pool
Hotel Margarit(Girona)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 76 US$/natt.

AC Hotel Palau de Bellavista(Girona)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 54 US$/natt.

Melia Girona(Girona)
  • Restaurang
Double Tree Hilton Hotel Girona(Girona)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel Gran Ultonia(Girona)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Priceline
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

Ibis Girona Costa Brava(Girona)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 62 US$/natt.

Omdömet skrevs 6 januari 2018

Tips för att välja rum: Rooms on the front door side have a great view of the garden
  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Omdömet skrevs 22 oktober 2017