“Underbart hål i väggen”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost
Område: Barceloneta
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Genuint, underbar mat även om miljön var trång och stökig. Verkar vara ett familjeföretag där man inte spar på kvaliteten och det personliga bemötandet.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Camilla O

Omdömet skrevs 14 oktober 2016

Mycket trevlig personal, "snabbast" service och verkligen gott. En väldigt lokal upplevelse där du inser att ägaren sitter precis bredvid och äter när han erbjuder sin plats till en ankommande gäst. Fullt av lokal befolkningen.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack 27charliee
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat och supertrevlig personal! Hit går man för maten och stämningen, inte inredningen! Tapas, seafood, sangria!

Datum för besöket: september 2016
Tack elin_olovsson
Omdömet skrevs 22 maj 2016 från mobil enhet

Stå i baren eller sitt med vänner vid ett bord.
Här hänger många locals, och dricker gärna rött vin eller öl till lunch.
Riktigt goda tapas till väldigt låga priser!
Vi åt 4 tapas och drack 4 öl för under 20 €.
Missa inte cafe special!!

Datum för besöket: maj 2016
Tack Kasia D
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 maj 2016 från mobil enhet

Vi kan verkligen rekommendera La Cova Fumada. Detta är en liten lokal restaurang nära de San Miguel beach. Maten är verkligen trevlig och extremt prisvärd. Vi skulle definitivt komma hit igen.

Tack Thommyh
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original

Resenärer som tittade på La Cova Fumada tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt La Cova Fumada? Berätta vad du tyckte!