“God mat men blandad service”
Omdöme om Bar Lobo

Bar Lobo
Rankad som nr 1 422 av 11 032 Restauranger i Barcelona
Bra för: Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: El Raval
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte denna bar/restaurang två ggr på vår veckovistelse i Barcelona pga det fina läget (fin uteservering) och fint och fräscht inomhus och toaletter och så. Varierande service.

Tack Camilla O

Omdömet skrevs 6 november 2017

Vi var här vår första kväll i Barcelona och ville prova Tapas. Det kändes som om det kunde varit något bättre än det var. Gick väldigt fort att få in maten, servicen hade bråttom och maten nästas slängdes fram. Helt ok smak, men saknade det där lilla extra. Hade ganska stora förväntningar p.g.a. rek. av kompis, så en liten besvikelse blev det trots allt.

Tack Magnus J
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Mysigt torg/atmosfär.
Fick bord genast och maten kom snabbt.
Vissa tapas var lite dyra dock räckte det med 5 st tapas för oss två och notan var helt acceptabel.

Tack Dawean
Omdömet skrevs 15 juni 2017

En pärla i Barcelona som jag besökt 6 av 7 resor. Mysigt torg att sitta på och man kan inte beställa bord vilket gör att man gärna tar en drink i baren innan maten. Perfekt!

Tack Erica C
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med stort urval av tapas och andra rätter. Gott och fräscht, litet minus för servicen kanske, men ändå helt ok.

Tack PeoE_13

Resenärer som tittade på Bar Lobo tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Bar Lobo? Berätta vad du tyckte!