“Man kan tro att efter pandemi”
Omdöme om Txapela

Rankad som nr 2 130 av 10 617 Restauranger i Barcelona
Område: La Dreta de l'Eixample
Område: La Dreta de l'Eixample
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Man kan tro att efter pandemi med ett minskat gästunderlag att man skall möta engagerade och service inriktad personal, tyvärr var det tvärtom personal lyssnade inte och orkade knappt gå över trottoaren trots knappt 5 % beläggning. Säker turistfälla utan ambition

Datum för besöket: juli 2020
Tack stefanhB6005XI

Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang en eftermiddag i juni. En meny med många val men till slut fick vi till det. På menyn som ligger på borden finns både bild och pris vilket gör det lättare (se bild). Vi drack en stor öl och ett glass Cava-sangria till maten. Vi valde totalt ca 10 rätter. Allt kostade 32 euro inkl lite dricks. Absolut prisvärt och värt att besöka denna restaurang när du är i Barcelona.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Albechio
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Hamnade av en slump här precis innan vi skulle åka hem från tre dagar i Barcelona. Det var klart gott men känslan var som McDonalds får mig att känna. Allt gick fort. Ingen direkt kärlek i rätterna men samtidigt var det helt ok.

Hade inte gått hit igen dock. En ljummen 3:a helt enkelt. Man kan inte förvänta sig mer kan jag tycka av ett ställe som detta.

Datum för besöket: juni 2018
Tack stinan2017
Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Trillade in här för lunch min sista dag i Barcelona. Jag var ordentligt förkyld så smaklökarna kanske inte är på topp men alla de små smörgåsarna jag provade var goda. Jag satt vid baren, drack en liten öl, en cappucino och beställde 5 små smörgåsar, alla kalla. Den med lax var klart överlägsen de andra. De var goda men inte så mycket mer än så. Serveringspersonalen var lite överbelastade men trots det fick jag bra och snabb service.

Datum för besöket: maj 2018
Tack jessikaa2018
Omdömet skrevs 4 september 2017

Var här förra året och då var det bra mat och trevlig personal. I år 2017 var det stressigt, snorkigt och irriterad personal. Maten var sådär.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack vafflan10p

Resenärer som tittade på Txapela tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Txapela? Berätta vad du tyckte!