“Centrfal och mysig lägenhet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
ann589898
Gothenburg, Sweden
1 omdöme
“Centrfal och mysig lägenhet”
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Jättemysig lägenhet. Rent och fräscht. Lägenheten var på fjärde våning och det fanns två små balkonger, den ena med två stolar och ett bord. På den balkongen fanns även en tvättmaskin vilket var toppen då det är väldigt varmt och svettigt:-). Lägenheten är mycket central. Det tar ca 15-20 min att gå lugnt ner till La Ramblas. Precis utanför huset så finns det en busshållplats där man kan ta bussen ut till Castelldefels fina strand. Mycket finare och barnvänligare strand än de inne i Barcelona. Det var också promenadväg om man ville se den spelande och dansande fontänen, Font Magica de Montjuic. Lätt att ta sig runt med buss och busshållplatser fanns åt alla riktningar inom 10-15 minuter gång. Det finns flera supermarket och restauranger runt hörnet. Det vore toppen om det fanns ett strandkit i lägenheten som man skulle kunna låna/ta med till stranden t ex hink, spade (vilket vi lämnade) och parasoll. Tack för en härlig semester!!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
MALIKA R
VAUJOURS, France
2 omdömen
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera