Gallery Hotel(Barcelona)
Agoda.com
Hotel Claris(Barcelona)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 241 US$/natt.

Priceline
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 250 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med smakfull design och härlig atmosfär. Nära till hamnen och La Rambla. Mycket trevliga omgivningar både i stadsdelarna runt omkring och bergsområdet. God frukostbuffé och fina drinkar

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Linda N
Hotel B, Gerente på Hotel Brummell, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2017

Dear Linda, Your review is PERFECT! thank you very much, it makes us really happy! come back soon, Barcelona is a never ending story, full of surprises! we will wait for you :)

Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Ett hotell med rå avskalad fabrikskänsla men samtidigt mysigt o trevligt med bara 20 rum. Bra frukost och trevlig bar. Fanns både bastu o utomhuspool som vi inte hade tid att pröva. Super personal som gör allt för att man ska trivas. Rekommenderade toppen restauranger o bokade bord åt oss. Hotellet ligger perfekt i det lugna lite "off" området Poble Sec med gångavstånd till mysiga restauranger,havet, bergen och Las Ramblas. Här kommer vi bo igen när vi besöker Barcelona.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Janta2016
Hotel B, Gerente på Hotel Brummell, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

Hallå! Thank you for your review and positive feedback, we are thrilled to learn that you had an enjoyable stay at our beautiful Hotel and city. Moreover, thank you for your kind comments in relation to our staff, we look forward to meet you again soon, and of course, we will try to reach the full punctuation :)

Omdömet skrevs 3 november 2016 från mobil enhet

Vilket ställe!!! Vid foten av Montjuicberget ligger denna pärla bland boenden, ca 10 min promenad till La Rambla. Redan i receptionen möts man av en vänlig och informativ man, och det positiva fortsätter... Egen läsplatta på rummet, välfungerande wi-fi, viktigt för tonåringen, samt smakfulla rum. Klanderfri städning. God välkomponerad frukost utan något onödigt, men med allt man behöver, frånsett lite trist bröd, men det kompenseras väl med hemmagjord granola och pain au chocolat. Tonårssonen saknade bacon till skrammeläggen, men det var det enda han kunde komma på saknades på hotellet. Vill man finns daglig möjlighet till yoga, fina löparspår, gratis cyklar samt lördagar gratis guidad tur. Prisvärt!!!

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack HellieB1
Hotel B, Gerente på Hotel Brummell, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2017

Halla Hellie! you made a great explanation of what we wanted to be for our guests from the very beginning. We feel like home every day, and it's amazing to learn we made it for you too :)
Please, come back soon (aaannnd we have bacon for breakfast). Hasta la vista (sooner the better) from Brummell Team

Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Vi bodde på hotell Brummell i fyra nätter och har bara positiva erfarenheter.

Trevlig, vänlig och hjälpsam personal i alla delar, kanske lite små rum (vi bodde i ett poolside Classic) men tillräckligt stora för oss, mycket sköna sängar, genomgående fräscht och rent med smakfull inredning rakt igenom. Surfplattor på rummet. Fint badrum med bra dusch.

Frukosten var väldigt god och höll hög kvalitet på allt som erbjöds. Avslappnad och rogivande miljö.

Läget är fantastiskt bra med många sevärdheter och bra restauranger inom promenadavstånd. Till exempel cirka 15 - 20 minuters promenad till Mont Juic, Placa Espanya och Columbus statyn nere vid hamnen för att nämna några.

Vi längtar redan tillbaka och hoppas få nöjet att besöka detta hotell igen någon dag.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Tobias B
Hotel B, Gerente på Hotel Brummell, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2016

Dear TobiasK, what a great review, you're going to make us blush! Thank you so much, we feel so pleased to learn that you spent such a nice time in our hotel.
See you very soon :)

Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt lugnt för att vara i en storstad, men ändå nära till många sevärdheter. Genom att det är såpass litet har det en familjär känsla. Mycket trevlig personal som talar god engelska. Rummet var inte så stort men rent och fräscht, speciellt badrummet var väldigt fint. Skulle gärna bo här igen.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Margit O
Hotel B, Gerente på Hotel Brummell, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2016

Oh! Thank you very much for this nice review, we are happy to learn that you had a nice time at the hotel. We have the best team, and we are so proud of it :)