“Fantastisk mat med fantastisk atmosfär”
Omdöme om Taberna Mil Gritos

Taberna Mil Gritos
Boka med
Taberna Mil Gritos har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 408 av 11 172 Restauranger i Barcelona
Område: Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
Område: Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Supergod mat och priset är relativt lågt med tanke på vad mat och atmopsfär man får. Skulle defnitivt äta där igen!!!

Datum för besöket: mars 2018
Tack wsndy27
Restaurantes O, Community Manager på Taberna Mil Gritos, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Tack för din kommentar! Vi hoppas att ni kommer att besöka oss igen

Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Att kalla detta för tapas är svårt men så åt vi det. Små rätter som är gjorda som enorm kreativitet och smakupplevelse. Anjovisen, torsken, potatas bravas var alla som magi och snyggt upplagt som bara den.
Skinkan kunde fått lite mer smak av annat om den varit lite mera ljummen.
De som klagat på maten att den inte är klar och så, till dem vill vi säga, gå till Big Burger eller nått och sluta skriv recensioner på Tripadvisor.
Vi besöker mer restauranger per månad än vad folk normalt gör på 10 år så känner igen matkärlek när vi ser den.
Dess kockar lagar mat med kärlek.
Bästa smårätterna vi ätit på sammanlagt 4 Barcelona resor och nej, det är inga traditionella tappas.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Ronnie E
Johanna G, Director de Relaciones con Clientes på Taberna Mil Gritos, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017

Hi, Ronnie!
Thank you for your comment. We are glad that you had a great experience with us.
We hope to see you again very soon.
Kind regards.

Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Helt ok eller mer. Mysig atmosfär! Bra smaker, varierande lite udda meny. Köttet bra, bra personal, mycket trevliga. Saknar vegetariskt bra alternativ.

Datum för besöket: november 2016
Tack 918christers
Omdömet skrevs 15 augusti 2016

Bra mat men långt ifrån det bästa vi åt. Fick in nästintill rått fläskkött, när detta påpekades förstod inte servitören problemet. Fick in nytt kött när jag frågade efter det. Inget som erbjöds när han stod och stirrade på mitt råa kött. Creme Bruléen är inte något Creme Brúlee, det är någon ihopvispad lös sörja med ojämn konsistens utan bränd yta och med dålig smak. Åt två skedar och lämnade resten. Fick frågan om jag inte gillade efterrätter och svarade ärligt men vänligt. Trots det tappade servitören humöret och blev otrevlig och verkade ta mitt missnöje personligt. Att bjuda på kaffe eller liknande hade varit trevligt för att kompensera den minst sagt misslyckade efterrätten men detta erbjöds aldrig. Istället blev vi mer eller mindre iväg körda på ett otrevligt vis så fort vi hade betalat. Detta trots att det inte var fullsatt/kö eller att restaurangen närmade sig stängning. Kan inte rekommendera någon att äta här iom detta beteende och bemötande.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack OlleNordsjo
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra restaurang. Prisvärt, bra service och mycket god mat. Det gick fort att få in maten. Kan vara svårt att få bord utan att boka i förväg.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Philip M

Resenärer som tittade på Taberna Mil Gritos tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Taberna Mil Gritos? Berätta vad du tyckte!