“Sweden”

Rankad som nr 349 av 10 637 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: El Born/La Ribera
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Jätte god mat! Bra servis på Bar Rodrigo. Bra atmosfär god mat! En bra kombination. Pizzan var väldigt god Här och cuttle fish.
Tack!

Datum för besöket: februari 2020
Tack N6601CIrobertk
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 015)

Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Ojoj... välj bort detta ställe att äta på !! Förleds inte av de fina bilderna på maten som är smaklös . En sann turistfälla .OCH totalt dålig/virrig service

Datum för besöket: juni 2017
Tack gabrielaisabelle
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Rodrigo restaurante är lite mera än de andra, väldigt bra mat, trevlig personal, lyhörd. Värt varenda cent. Ligger preciss vid Santa Maria kyrkan. Tack för "chupito"
Mats y Patricia

Datum för besöket: mars 2017
Tack Patricia D
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Jättetrevlig personal. Paella var bra. Vi fick sitta ute och titta på folk på katalonska nationaldagen. Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: september 2016
Tack tomasp206
Omdömet skrevs 17 april 2012

Vi var 5 som åt på restaurangen, 3 åt pizza och de var i princip oätliga. 2 stycken åt paella och den var OK. Jag rekomenderar dock inte denna restaurang.

Datum för besöket: april 2012
    • Atmosfär
Tack jorgenhaa

Resenärer som tittade på Bar Rodrigo tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Bar Rodrigo? Berätta vad du tyckte!