“Fint,gott och prisvärt!”
Omdöme om Napa

Napa
Boka med
Napa har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 114 av 10 961 Restauranger i Barcelona
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Eixample
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Maten mycket fint upplagd och mycket bra service. Prova deras goda guacamole med handgjorda chips. Mycket trevlig personal mycket prisvärt. Kommer gärna tillbaka.

Tack Maria_230_aaa

Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Gott var det men ingen speciell upplevelse. Mac and Cheese rekommenderas varmt. Ensalada Verde var mest bara en hög med färdig sallad köpt på påse. Plus dock för att den hade lite lugnare atmosfär än många andra restauranger i Barcelona!

Tack Sofia V
Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Otroligt trevlig och genuin personal. Bra tapas, framförallt tuna taco. Liten, avskalad och mysig lokal.

Tack Ellen S
Omdömet skrevs 14 februari 2016 från mobil enhet

Vi var där för en lunch för några veckor sedan och åt deras tre-rätters meny. Väldigt prisvärt och det finns minst fyra alternativ till förrätt, varmrätt och dessert. Portionerna är väl tilltagna och maten är fint upplagt. Dock saknade vi båda det lilla extra och tyckte att flera av rätterna saknade både lite smak och sälta. Men de har helt klart fina ambitioner och ramlar man förbi så är kan det absolut vara ett gott alternativ som restaurang men inget jag skulle boka upp mig på innan för att besöka vid en kortare resa.

Tack Alexandra M
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Vi var fyra personer som beställde ca 10-12 tapas som vi delade på. Alla tapas var mycket vällagade och innehöll spännande smaker. Servicen var superbra och alla som var inblandade i restaurangen var väldigt trevliga. Detta ställe kan verkligen rekommenderas.

Tack Mr W

Resenärer som tittade på Napa tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Napa? Berätta vad du tyckte!