“Gott och trivsamt!”

Rankad som nr 440 av 10 779 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: El Raval
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt läckert ställe! Tyckte om deras stil i inredning, bra och trevlig personal, vi blev serverade av en servitör vid namn Imran som utmärkte sig väl. Min partner är både gluten och laktos allergiker och det fanns en fin allergikarta och bra alternativ för henne. Maten åts både med ögon och mun. Detta ska absolut besökas!

Datum för besöket: juni 2017
Tack CaspAx
Skriv ett omdöme.Omdömen (5 577)

Omdömet skrevs 23 maj 2017

SÅ GOTT PÅ ALLA SÄTT
Rekommenderas för alla. Ett absolut måste om du är i Barcelona. Rekommenderar att du ringer och skriver upp dig på väntelista innan för att få bord.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Louisejoh
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

God mat, men inte något jättespeciellt. Jag kanske dock var där vid fel tid, all personal kändes väldigt stressad och det var lite rörigt. Dock väldigt prisvärt!

Datum för besöket: april 2017
Tack annersia
Omdömet skrevs 11 april 2017

Underbart god och nyttig mat, trevlig personal med bra service. Instagram vänliga bilder och smakade lika gott som den såg ut. Åt både lunch och frukost på stället och båda var magiska. Lunchen på deras ute terass på övre våningen var magisk att sitta och äta lunch på. Kommer besöka denna restaurang varje gång jag är i Barcelona!!!

Datum för besöket: april 2017
Tack mikaelak315
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

En lunch hos Flax o Kale var en upplevelse.
Fullsatt med kö för att komma in under hela lunch tiden. Spännande nyttig mat, mycket vackert serverad. Lite dyrt för en enkel lunch bara jag åt en burgare av tornfisk med vasabi och min man åt kyckling.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lena Ö

Resenärer som tittade på Flax & Kale tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Flax & Kale? Berätta vad du tyckte!