Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med otroligt bra service! Här bryr de sig verkligen om sina gäster och visar det! Vid in- och utcheckning erbjuds man dricka under tiden, de bär ut väskorna och gör det med ett leende. Lobbyn är väldigt stor och fin och doftar otroligt gott (försökte ta reda på vad det var för lukt men de visste inte). All personal är otroligt trevliga. Läget är väldigt centralt.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack somtaj
JAVIER G, Director General på H10 Metropolitan, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your nice comments.

We look forward to welcoming you back.

Kind regards,

Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Vi hade rum 113 där var det jätte stor altan med jacuzzi. Det finns även pool på innergården och på taket. Frukosten var så underbart fin och personalen var så hjälpsamma. Vi fick choklad och sangria med snacks på rummet vilken service.Ett hotell som vi gärna åker tillbaka till. Det låg alldeles vid torget där flygbussarna går från. La Rambla ligger alldeles utan för med massor att göra och titta på.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack ewa234
JAVIER G, Director General på H10 Metropolitan, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your nice comments about your stay with us.

We look forward to hosting you again.

Kind regards,

Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

Bokade hotellet över nätet och såg att det dels låg centralt placerat och även fått goda gästrecensioner. Vi åkte fem personer inkl. vår mor som i skrivande stund just fyllt 90 år. Det var hennes önskan att åka till Barcelona. Jag kan bara säga en sak om hotellet - SUPER!!. Vi möttes direkt vid ankomst då någon kom ut från receptionen och hälsade oss välkomna och hjälpte till med bagaget. Incheckningen gick otroligt smidigt och vi blev dessutom bjudna på Cava och juice. Genomgående har all personal varit extremt tillmötesgående och professionella. Vår mor fick rummet uppgraderat samt ett fruktfat. Dessutom fick hon på sin födelsedag en flaska Cava och fem godbitar att avnjuta tillsammans med sin familj. Jag är otroligt imponerad och överraskad över det engagemang och den service hotellets personal uppvisar. Dessutom ett mycket fräscht hotell. Ska du bo i Barcelona bo på H10 Metropolitan. Det kommer jag att göra nästa gång.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Leif J
JAVIER G, Director General på H10 Metropolitan, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2016

Dear Leif,

Tack så mycket för era vänliga kommentarer

Uppmärksamt

Omdömet skrevs 2 juli 2016

Bra hotell med bra läge och fina rum. Underbar frukost men tyvärr serverades den i källaren utan möjlighet att äta utomhus. På kvällen efter middag på annan plats kom vi tillbaka och ville ta en drink i hotellbaren men de visste inte hur man gjorde de enklaste drinkarna och verkade få gå och handla ingredienserna medan vi väntade. :)
Men personalen var trevlig och vi bjöds på Champagne när vi kom. Trevligt!

• Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Multimummy
Omdömet skrevs 20 januari 2015

Modernt och fräscht (invigdes augusti 2014) i gammal byggnad, smakfull design med intressanta detaljer, bekväma rum, Innergård och takterrass (båda med pool), gratis wi-fi som fungerar hela tiden, jättefin frukost, toppen service och perfekt läge (La Rambla, utflykter med buss/tog, flygbussen etc.)

• Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack Sveinistugan