“Middag i gotiska kvarter”
Omdöme om Aguelo013

Aguelo013
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Aguelo013 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 972 av 10 746 Restauranger i Barcelona
Bra för: Lokal mat
Område: Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Firade vår avslutning på konferens med middag, vi fick 5 förrätter med inslag av korv, lax carpaccio, köttbullar mm. Huvudrätt var kalv med grönsaker, avslutning choklad sufflé. Allt var gott och med musik å dans därtill var kvällen fantastisk.
Boka bord om möjligt då det är gott om besökare.

1  Tack Torbjörn L

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Här får du riktigt go kaffe!!

Underskatta inte variationen i kaffe i Barcelona.
Man kan bli riktigt arg om man får en blask.
Men här, smaken är fyllig o go!

Svalt och skönt!

Tack ASummerSun
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Vi var ett ett gäng tjejer som besökte denna restaurang som ligger i en trevlig och mysig lokal på en bakgata i Barcelona. Vi beställde några olika tapas som vi delade på. Maten var dock ganska medioker. Hade gett ett bättre betyg om servitören varit mindre sliskig och inte lika närgången eftersom det förstörde upplevelsen ganska markant.

Tack Linnea H
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Goda tapas! Kan starkt rekommenderas. Missa inte heller deras Pina Colada.. :-) sangrian var också mycket god och avnjöts under tiden vi väntade in maten. Trevlig personal!

Tack Emma S
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

Bra service och ytterst bra tapas. Personalen mycket servicevänlig. Trist dock att de inte har lokal craftbeer från Barcelona.

Tack Krister F

Resenärer som tittade på Aguelo013 tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Aguelo013? Berätta vad du tyckte!