“Kaffe”
Omdöme om Aguelo013

Aguelo013
Boka med
Spara upp till 30°% när du bokar online *
Aguelo013 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 016 av 11 121 Restauranger i Barcelona
Bra för: Lokal mat
Område: Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Här får du riktigt go kaffe!!

Underskatta inte variationen i kaffe i Barcelona.
Man kan bli riktigt arg om man får en blask.
Men här, smaken är fyllig o go!

Svalt och skönt!

Tack ASummerSun

Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Vi var ett ett gäng tjejer som besökte denna restaurang som ligger i en trevlig och mysig lokal på en bakgata i Barcelona. Vi beställde några olika tapas som vi delade på. Maten var dock ganska medioker. Hade gett ett bättre betyg om servitören varit mindre sliskig och inte lika närgången eftersom det förstörde upplevelsen ganska markant.

Tack LinneaH73
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Goda tapas! Kan starkt rekommenderas. Missa inte heller deras Pina Colada.. :-) sangrian var också mycket god och avnjöts under tiden vi väntade in maten. Trevlig personal!

Tack Emma S
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

Bra service och ytterst bra tapas. Personalen mycket servicevänlig. Trist dock att de inte har lokal craftbeer från Barcelona.

Tack 411kristerf
Omdömet skrevs 12 juli 2015 från mobil enhet

Vår sista kväll i Barcelona bestämde vi oss för att vara lite mer spontana. Tidigare tre kvällar hade vi gått på ett tips från bekanta och höga rankingar på TripAdvisor. Helt ok det med, men när man går runt i stan på kvällarna ser man så många restauranger man blir sugen på att testa.

Två tonåringar med varierande lust för att testa ny mat gör utbudet ibland begränsat. Denna kväll promenerade vi från "drinkar på 360 hotellet med takterrass" (rekommenderas) genom Raval och vidare till Born. Det började bli fullt på de mindre ställena. Vi såg en trevlig restaurang, men utan reservation var det minst en timmes väntan. Vi rundade hörnet och gick rakt på en "inkastare". Har personligen svårt för dessa. Hon babblade om paella. Jag sade att vi inte ville äta det. Hon sade såklart att de hade mycket annat gott... Det såg trevligt, men något tomt ut. Vi bestämde oss för att testa iallafall. Risken fanns ju att det skulle vara fullt på fler ställen.

Vi åt Tapas, ca 10 olika, 3 efterrätter och en Irish. Varsin Cava, ett glas rött, läsk och vatten. Notan blev drygt tusenlappen.

Väldigt gott var det, alltihop. God och tillgänglig service! Mysigt att sitta på övre halvan med vy ner över baren. Härliga runda bord för större sällskap. Nattklubb en trappa ner upptäckte vi när vi lämnade restaurangen.

Tack Malene L

Resenärer som tittade på Aguelo013 tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Aguelo013? Berätta vad du tyckte!