“Toppen!”

Kök: Från Medelhavet, Modernt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Tack för tipset TripAdvisor! Mycket bra mat och oxfilé kunde inte vara bättre. Ankan och raviolin likaså. Gå hit finns inget att klaga på. Servicen lysande! Tack för en trevlig kväll!

Datum för besöket: september 2018
Tack antonoliver

Omdömet skrevs 9 april 2018

WOW! Vilken smakupplevelse, top service och hela tiden uppassad av personalen. Fine dining som levererar. Vill man ha nått annat en tapas en kväll så är detta ett säkert kort. Mycket spanjorer så det känns inte alls turistigt. Burratan och rostbiffen är inte från denna värld, kommer drömma om dessa rätter framöver1

Datum för besöket: april 2018
Tack Sansan010
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2018

Thank you!

Omdömet skrevs 2 april 2018

Otroligt bra service och en smakupplevelse vi sent kommer glömma. Vi var här i Mars och bokade bord ca en månad innan. Kommer definitivt återvända hit och prova deras avsmakningsmeny! Rekommenderas till alla som besöker Barcelona.

Tack Matilda P

Thank you for your positive review!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, supertrevlig personal, mysig restaurant. Vegetariska och glutenfria alternativ. Rekommenderas!

Tack Jafari77
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2018

Thank you for your positive review!

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Allt från att vi kom in, till vi gick var helt underbart! Maten var så himla god! Personalen var super trevliga. Vi hade med oss barnvagn och dem hade gjort iordning så vi kunde ställa vagnen vi bordet! Rekommenderar starkt!

Tack Denise G
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2018

Thank you for your excellent review!

Fabian

Resenärer som tittade på Acces tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Acces? Berätta vad du tyckte!