Hotel Villa Emilia
  • Bar/lounge
Hotel Claris(Barcelona)
NH Hotels
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 186 US$/natt.

NH Hotels
  • Precis vid stranden
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

Grand Hotel Central(Barcelona)
SmithHotels.com
Novotel Barcelona City(Barcelona)
Agoda.com
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Om man vill unna sig lite extra så passar detta hotell perfekt. Smakfullt inredda rum och både jordgubbar och cava till frukost. Dessutom gångavstånd till de centrala delarna av staden. Helt klart ett hotell värt de bästa rekommendationerna.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Julia F
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge och fina rum. Dock med en del minus. Dyr och trivial frukost, Ingen sangria och tunt med sortimentet av drinkar i baren på sin takterass. Serverade inte heller kaffe efter 20:00 på terrassen. Svagt.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Patrick E
Omdömet skrevs 6 februari 2016 från mobil enhet

Jättefint hotell med en härlig takterrass och vi fick goda snacks när vi beställde öl! Fin design och välstädat överallt. Tyvärr var frukosten inte särskilt rolig, men helt ok. Nära till tunnelbanan vilket var toppen och enkelt att ta sig vart som helst!

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Malin A
VillaEmiliaHotel, Director Comercial på Hotel Villa Emilia, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2016

Thank you very much for highlighting our hotel’s location as well as other aspects which you decided to share with other travellers. We are glad to see that we have been a good choice for your stay in Barcelona. We wish you all the best!

Omdömet skrevs 24 oktober 2015

Perfekt hotell för en romantisk weekend. Underbart att ta en drink och lite snacks på takterrassen efter en dag på stan. Ligger i ett lugnt bostadsområde med många restauranger på 10 min promenad. Ca 20 min att gå till gamla stan. Bra frukost. Det finns flera små frukost- caféer i kvarteren runt hotellet.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Mjaamaja
VillaEmiliaHotel, Director Comercial på Hotel Villa Emilia, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2015

Dear Mr/Mrs.,

Thank you for your comment on Tripadvisor. It pleases to know you enjoyed your stay in the Villa Emilia Hotel.

Thank you for choosing Villa Emilia Hotel and We hope to welcome you again soon.

Best regards,

Hotel Villa Emilia

Omdömet skrevs 27 september 2015

Vårt favorithotell i Barcelona. Ett litet boutiquehotell med mycket fräscha rum, bra service och nära metron. Till Plaza Catalunya tar det 5 minuter. Mycket bra hotellfrukost där även cava ingår om du känner för det. Takterassen har en lounge med bra bar och utsikt över staden.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
1  Tack LG_Toftefors
VillaEmiliaHotel, Director Comercial på Hotel Villa Emilia, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2015

Dear Mr.LG,

Thank you very much for sharing your experience at Villa Emilia hotel.

We are so glad to read that your stay was a memorable one and enjoyed your room and our service.

We hope to see you again.

Best regards,

Pere Fabregas