Omdömet skrevs 14 september 2017

Väldigt äkta service som vi fick och rooftop pool med tillhörande bar och restaurang hade allt man kan tänka sig, frukosten var av världsklass. Sen låg hotellet när till allt och vi hann med massa sevärdigheter tack var det.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack 333romeros
Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Hotellet var perfekt, bra läge, cool poolhäng med bra utsikt över staden och goda smårätter, trevlig personal som var hjälpsamma med allting, städningen var bra, minibarenok, bra sängar, och underbar frukost!

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Mats E
Jaime E, Guest Experience på Grand Hotel Central, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2017

Bäste Mats E,

Tack för de fina orden.
Vi hoppas på att få se dig här igen någon gång framöver!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 20 juli 2017

Grand Hotel Central överraskade positivt från första till sista stund. Mästerlig och engagerad hotellpersonal, mysiga och lyxiga rum, fantastiskt takterass med härlig pool med utsikt över hela Barcelona. Ett boutiqe hotell eller resort - bestäm själv. Kan varmt rekommenderas.

Tips för att välja rum: Sviterna är enorma men även standardrummen håller hög kvalitet.
  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Mrmbr
Jaime E, Guest Experience på Grand Hotel Central, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Kjære Mrmbr,

Tusen takk for din detaljerte anmeldelse, det er så hyggelig å høre at du setter stor pris på våre tjenester Vi lover at vi hver dag skal gjøre vårt beste for å opprettholde samme service i fremtiden, og håper vi kan ønske deg velkommen tilbake om ikke så lenge.

Beste hilsener,

Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Ett hotell man inte kan klaga på! Bodde på hotellet över en helg med en vän och kommer garanterat att besöka hotellet igen i framtiden.
Servicen är högklassig och en personal som är mycket hjälpsam med allt från bagage till tips på vad man inte skall missa i Barcelona, inte nog med det så har man tillgång till elcyklar/elbilar som man kan hyra direkt i hotellet. Sist men absolut inte minst får man inte missa en fantastiska skybaren som har god mat och ännu godare drinkar . Skybaren är ett måste under vistelsen.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Sam K
Jaime E, Guest Experience på Grand Hotel Central, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

Kära Katherine,

Vi önskade att du skulle ha spenderat flera dagar med oss ​​men gärna din erfarenhet, även om den var kort, var utmärkt.
Det är fantastiskt att du hade en lugn vila och hoppas att välkomna dig tillbaka snart för en kanske längre semester!
Varmaste hälsningar,

Omdömet skrevs 12 januari 2017

Toppklass hotell. Lyxigt. Trevlig personal. Bra läge. Vi bodde på hotellet när vi var på el Classico i mars 2015. Rummen var bra, städning och service dygnet runt. När vi kom tillbaka till hotellet på kvällen så var det uppbäddat och vatten framställt på sängborden.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
1  Tack miia07
Jaime E, Guest Relations Manager på Grand Hotel Central, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Kära gäst,

Tack för en sådan underbar översyn angående din vistelse hos oss.

El Clásico är definitivt en av de bästa attraktionerna när i Barcelona. Gärna var vi en del av erfarenheter och hoppas att välkomna dig för nästa.

Varmaste hälsningar

jaime Estellés