“God mat”

Rankad som nr 280 av 10 856 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Eixample
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket vänlig och serviceminded personal. Maten vi åt var god och bra storlek på portionerna.

Tack Jesle12
Marcos O, Director Comercial på Gaudim Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2018

Thank you for the best recommendation of our restaurant, we are glad to welcome you again. You can follow us on social networks and share meetings with your photos and photos for a wonderful memory.

Cordially

Marcos Ortega A.

Director of the commercial and Communication Gaudim Restaurant

Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

Väldigt gott och prisvärt. Serviceinriktad personal och vällagad mat. Vi fick bord utan att boka, och gratis cava eller limoncello efter maten.

Tack Stefan B
Marcos O, Director Comercial på Gaudim Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2017

Tack för värdering av vår restaurang, vi är glada att välkomna dig, kan du också följa oss på sociala nätverk och dela dina foton till ett underbart minne.
Vi är glada att kunna erbjuda den bästa familjen service och uppskattar våra kunder, accepterar våra bästa förslag till nya kulinariska motiv från vårt Chef.

Tack för ditt besök och hälsningar från vår kock Semi & Paquita.

Atte
Marcos Ortega A.
Director Comercial Guadim Restaurant .

Omdömet skrevs 21 november 2015 från mobil enhet

Helt själva på restaurangen som förklarades med fotbollsmatch, andra gäster skulle komma senare.

Menyn är begränsad, när du valt något kan du få reda på att den rätten är slut.
Välj något annat och då har priset gått upp sedan menyn trycktes.
En av fem ska ha ett glas vin, en hel flaska kommer in och glas till alla.....
Så här håller det på.

Maten var okej men inte mer om man tar hänsyn till priset som är i överkant.
Kommer inte att besöka denna restaurang igen.

Tack Tobb E
Marcos O, Director de Relaciones Públicas på Gaudim Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2016

Excuse in our restaurant no have football , we assume that you visited another restaurant with a similar name .

we have not received your visit to our restaurant.

are you sure have dined at our restaurant ?
Thankyou

Omdömet skrevs 11 oktober 2015 från mobil enhet

Kostade en del, lång väntan, dålig service. Åt friterad fisk som dock var god. Tipsad av hotellet att gå in men känns som vi blev lurade. De har något ihop...

2  Tack Philip L
Marcos O, Director de Relaciones Públicas på Gaudim Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2016

good morning , your comment does not match the restaurant.
We do not sell fried fish, in the letter is golden baked or baked sea bass .
prices at the restaurant entrance .

We send your comment to be reviewed directly to tripadvisor .

Omdömet skrevs 24 september 2015

Här åt vi mycket god fisk, drack gott och fick väldigt fin och personlig service. Lite lågmäld miljö som var lite "tråkig" om man gillar folkliv men skönt om man vill ha lugn och ro.

Tack kristinasresor

Resenärer som tittade på Gaudim Restaurant tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Gaudim Restaurant? Berätta vad du tyckte!