Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde på Condal mar över nyår. Fint och rent hotell, rummet var jättefint och modernt, 2 fint bäddade extrasängar. Badrummet var fräscht, det var inga problem att spendera många timmar på hotellet när barn och vuxna behövde vila. Lite minus på personalen i baren som mest verkade besvärade över att ta beställning. Men frukost personalen var trevlig och hjälpsam!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
1  Tack myjoohansson
Susana_TrypCM, Director General på Hotel Barcelona Condal Mar By Melia, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Dear myjoohansson,

First of all thank you for choosing TRYP Condal Mar to celebrate the New Year!
We are really happy you found the hotel nice and clean and the room too. We are glad you also liked the bathroom and the breakfast staff. We really appreciate you mentioning it.
We are so sorry If the snack bar staff weren’t polite enough. But thank you for letting us know so we can do it better next time.
We hope you had a great new year celebration and that you enjoyed Barcelona despite the inconvenience.
We are already looking forward to welcome you back soon!

Best wishes,

Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Hade en natt i Barcelona innan hemresa till Sverige och bokades in på Tryp. Jag har bott på flera inom kedjan tidigare och det här är en av de bättre. Supersköna sängar och en väldigt god frukost (inte bara sötsaker som det ofta är i Spanien).

Trevlig personal, snabb hantering och du tar dig snabbt in till stan med spårvagn eller taxi. Bara sovupplevelsen är värd sitt besök!

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack BTSHansen
Susana_TrypCM, Director General på Hotel Barcelona Condal Mar By Melia, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2017

Kära BTSHansen,

Tack för din tid tillbringade för att skriva en kommentar. Vi var glada över att ha varit de utvalda att spendera sin enda dag i Barcelona innan han återvände till Sverige. Vi älskar att veta att du är en TRYPero! Hans ord är musik för våra öron. Vi var glad att du gillade frukosten och sängarna. Vi uppskattar att personalen har varit att passa, vi strävar efter varje dag att tillfredsställa dig.
Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen och denna gång du stanna längre!
Hjärtligt,

Omdömet skrevs 27 april 2017

Lagom stort utbud som frukost. trevlig personal. rent och fräscht i hotellet och i rummet. En 10 minuters promenad till havet och ett stort shoppingcenter på vägen dit. Bra förbindelser med buss in till centrum. Otroligt mycket att se.Strandpromenad att att rekommendera.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
Tack ulrarm
Susana_TrypCM, Director General på Hotel Barcelona Condal Mar By Melia, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2017

Sehr geehrter Gast UGHCJG,

Im Namen des TRYP Condal Mar danken wir Ihnen vielmals, dass Sie uns für unsere Bleibe ausgesucht haben en vielen Dank für Ihre schmeichelnden Worte!
Wir würden uns freuen Sie bei uns im TRYP Barcelona Condal Mar wieder begrüßen zu dürfen.

Lieben Gruß,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 mars 2017

Om du vill bo på ett centralt hotell nära kongresscentra utefter the seaside i Barcelona, då är Tryp Condal Mare ett mycket bra alternativ. Mindre än 15 minuters promenad är uppfriskande på morgonen. Hotellet har fina rum och en stor trevlig lobby med bar och möjlighet att äta och dricka.
Rekommenderas starkt som en bra värde för pengarna.

Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
Tack Hotellgasten
Susana_TrypCM, Director General på Hotel Barcelona Condal Mar By Melia, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Dear Hotellgasten,

We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable at TRYP Barcelona Condal Mar.

Your positive evaluations are valuable and will help us with our continuing effort to improve the quality of the services to our guests. Also let you know that we appreciate your mention of nice location, good rooms, bar facilities and modern lobby.

We will be very pleased to welcome you in a next visit to Barcelona at TRYP Barcelona Condal Mar.

Kind regards,
Susana Jimenez
General Manager

Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Dålig standard, levde inte upp överhuvudtaget till förväntningarna eller det som vi betalade för.
Smutsigt rum med sprucket handfat. Otrevlig personal i frukosten samt i restaurangen, taskig attityd generellt på hotellet.

• Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack Kicki H
Susana_TrypCM, Director General på Hotel Barcelona Condal Mar By Melia, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2016

Dear Kicki H,
First of all we would like to thank you for the time taken to leave your comments after your stay.
We are sorry that the service you received was below the standards you expected and we take note of each one of your constructive comments and suggestions. Thank you!
Kind regards,
Susana Jimenez