Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 182 US$/natt.

• Restaurang
Official Site
  • Frukost ingår
Grand Hotel Central(Barcelona)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 290 US$/natt.

Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo bodde på detta hotell i fem nätter och vi fullkomligt njöt av vår vistelse. Ska tilläggas att jag var dunderförkyld och resan inte riktigt kändes toppen men tack vare vårt mysiga rum med den jättesköna sängen och den fantastiska takterrassen gjorde att vår vistelse i staden ändå blev toppen. Trevlig personal som var mycket service minded och känslan av klass genomsyrade hela hotellet. Här bor jag gärna igen!

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
1  Tack Erika L
RobertoCifuentes, Director General på Hotel 1898, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2017

Kära kunder;

Tack så mycket för att välja Hotel 1898.
Tack för att du delar din åsikt.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 20 april 2017

Ett trevligt hotell med bra personal, mysig karisma och väldigt bra frukost. Även läget på detta hotell var perfekt då det låg på en tvärgata från La Rambla gick man lätt till både shopping, havet och trevliga restauranger,

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Fransson79
RobertoCifuentes, Director General på Hotel 1898, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Bästa kund;

Tack så mycket för att dela din åsikt.
Tack.

Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Sängarna är "to die for". Vi bodde i ett rum classic, rummet lagom stort för oss. Mycket behagligt, fräscht och rent. Tyst och inga störande ljud. Städningen är perfekt. Härligt med trägolv och slipps sunkig heltäckningsmatta.

Terassen med bar och pool är perfekt och modern. Goda drinkar, mäktig utsikt över Barcelona.
Spa avdelningen en lite oas. Hade önskat något varmare temperatur i poolen men ändå helt ok.

Frukost ingick inte vilket jag tycker att det kunde göra för det priset, hade känts mer prisvärt då.

Trevlig personal genomgående. Bra service. Tål att upprepas men sängarna är magiska.
Återkommer mer än gärna!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack LisaMarklund
RobertoCifuentes, Director General på Hotel 1898, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Kära kunder,

Tack så mycket för era kommentarer,
Tack,

Omdömet skrevs 27 februari 2017

Har bott här 2 gånger och älskar detta hotell. Ligger en tvärgata från La Rambla men framför allt så döljer sig ett grymt mysig lite plats bakom hotellet med några barer och restauranger som jag kan rekommendera att besöka antingen på vägen ut och eller på vägen hem till hotellet. Jag har bott både i ett delux rum denna gång vilket var ett betydligt mindre rum än Superior rummen men minst lika lyxigt och erbjöd en hög komfort på alla sett.

Frukosten är en dröm för dom som gillar den där lite onyttiga men väl tilltagna frukosten som bjuder på allt. Är man som jag mer sugen på en riktigt god Kaffe Latte och en enklare frukost ligger ett super trevligt kafé precis bredvid.

Personalen är mycket trevlig och hjälpsam får dig att känna dig välkommen.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack Stjernfelt
RobertoCifuentes, Director General på Hotel 1898, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2017

Kära kunder;

Tack så mycket för era kommentarer,
Tack

Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Bra hotell med trevlig personal.En pool på taket med uteservering och bekväma fåtöljer.
En inomhuspool med massagefunktioner. Ligger jättecentralt precis vid LAS Ramblas.Väldigt sköna sängar .Rekomenderas verkligen

Bodde här: september 2016
Tack Susanna N
RobertoCifuentes, Director General på Hotel 1898, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2016

Bästa kund;

Tack för era kommentarer