Gallery Hotel(Barcelona)
Agoda.com
Hotel Claris(Barcelona)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 246 US$/natt.

Omdömet skrevs 24 april 2014

Härligt hotell med sköna rum och direkt på Las Ramblas. Vi bodde i en liten svit som var rymlig och trevlig, fin utsikt över staden. På taket finns pool och med en fantastisk frukost. Modernt hotell med finesser i belysning, trevlig inredning. Fransk balkong.

Tips för att välja rum: Vi valde en minisvit och det var ett bra val, den visade sig mycket större än de andra rummen som nog kan kännas små.
  • Bodde här: april 2014, reste som ett par
2  Tack Tomas S
Omdömet skrevs 4 mars 2014 från mobil enhet

Mycket bra, jättebra rum, spaavdelning, mycket vänlig och bra service. Blev gratis uppgraderade från standardrum till mycket fin minisvit. Vacker och stilfull inredning. Relativt hög kostnad för frukost tillkommer, dock värd varenda krona - fantastisk frukostbuffé! Rekommenderas starkt!

Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack Mats_G_Stockholm
Omdömet skrevs 27 december 2013 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell mitt i pulsen i Barcelona. Rummet var trivsamt, litet till ytan men fungerade. Rent och fräscht. En underbart mysig lobby där både "eftershopping" drink & sängfösare intogs. En fin terass som hade avnjutits om vädret varit bättre. Vi kommer gärna tillbaks.

• Bodde här: december 2013
Tack Anette d
Omdömet skrevs 1 december 2013

vi bodde här i november 2013, det är det bästa hotell vi någonsin bott på.rummet var fint inrett med allt man behöver. städningen var otrolig, två ggr/dag!!.det kändes verkligen lyxigt med all personal som gjorde allt för att vi skulle må bra.när vi kom ut från hotellet så kom vi direkt ut på la ramblas, stora shoppinggatan det var verkligen nära till allt. kan verkligen rekommenderas.

• Bodde här: november 2013, reste som ett par
Tack Elisabeth M
Omdömet skrevs 29 augusti 2013

Kan bara instämma i föregående kommentarer gällande takbar, service och källarspa. Fantastiskt. Vi betalade 5500 för tre nätter. Blev något besvikna på att frukosten inte ingick för det priset, men var ändå tvungna att prova den (25€/person). Vi tyckte inte att det var värt pengarna, utan åt på ett café som låg precis utanför de återstående dagarna. Det som gör att jag inte sätter en femma är att drinkarna på taket var väldigt dyra (12-14€), samt att vi våra fönster på andra våningen inte var bra isolerade så det var lite livat på morgnarna när sopbilarna kom och restaurangerna började möblera sina uteserveringar.
Taxi till flygplatsen gick på 33€ (inklusive alla knepiga avgifter..).

Bodde här: augusti 2013, reste som ett par
1  Tack Kalle J