Omdömet skrevs 5 juli 2018

Bra centralt läge med kommunikationer i närheten. Den hjälpsamma och vänliga personalen i kombination med den stilrena och moderna inredning med god mat och en pool på taket gör att hotellet känns prisvärt. Man får vad man betalar för heter det, stämmer till 100%

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Bildblick
reservasbalmes, Manager på Olivia Balmes Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Tack så mycket för dina kommentarer. Vi hoppas att hälsa på dig igen på din nästa resa till Barcelona.

Omdömet skrevs 11 januari 2018

Bra service, trevlig personal, maten på restaurangen bra. Helt klart en prisvärd upplevelse. Läget är helt okej med närhet till Metro och sevärdheter. Inga problem att ta sig runt till fots heller om man är rörlig. Rekommenderas.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack 296jonasn
Omdömet skrevs 5 november 2017

Bra överhuvudtaget mennintrycket när vi kom var superbt; killen i receptionen bjöd på öl o vatten medan han checkade in oss o vips var också väskorna på rummet! En äldre man somockså rekommenderade två bra restauranger

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack ujohan_732068
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Rummen var stora och fina. Det mesta man önskar ska finnas på ett hotellrum - fanns!
Bra AC. Rent och fräscht!
Takterrassen med pool var bra i värmen.
Personalen var fantastiskt trevliga och mycket hjälpsamma.
Frukosten var god och bra.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack H E
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Detta är ett mycket bra hotell som håller hög klass. Trevlig poolavdelning med poolbar och mycket service-minded personal.
Frukosten var enkel men välkomponerad! Ödmjukt bemötande och hög trivselfaktor! Vi kommer att återvända!

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack asap24