“Inte alls enligt förväntan”
Omdöme om La Peninsular

La Peninsular
Rankad som nr 82 av 10 750 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Barceloneta
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande av personalen men maten levde verkligen inte upp till förväntan. Vi har ätit så mycket goda tapas under vår vistelse i Barcelona men här lämnade vi det mesta.

Tack Camilla O
la peninsular r, Director General på La Peninsular, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Buenos Días Señoras, Natalia nuestra anfitriona el Viernes Santo , las recuerda perfectamente y me consta que les aconsejó de manera profesional.
Su comanda , impecable : Croquetas de chipirón, calamar plancha y langostinos. Les aconsejó no pedirse cocochas de bacalao, ya que interpretó adecuadamente , que ustedes se habían equivocado de local.
No comieron apenas nada y pese al intento por parte de nuestro personal de interesarse por su disgusto, no lograron darle la vuelta a su experiencia.
Ustedes no sabían donde venían. Su trabajo previo de información fue equivocado.
Ya ven que no tuvimos opción !
Pasen buena estancia en Barcelona.
Saludos.
Sergio G.

Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Liten men trivsam restaurang nära hamnen. Ojämn storlek på portionerna, vissa rätter var stora medan vissa var väldigt små. De friterade calamaris var otroligt goda men allt var mycket gott! Ligger lite avsides men är mycket väl värt ett besök!

Tack Annika B
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Ät fisk och skaldjur och be personalen välja vinet. Lokalen är mysig och livlig. Avslappnat och personligt.

Tack Mads75
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt goda torskkinder. Kul med dagens meny där personalen vänligt visar och berättar om de 13 olika valen!
Mer än mätt!!

Tack Rickard H
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Mysig lokal m bra service.
Vi fick följa m och peka på det vi ville ha. God o vällagad mat.
Skönt med hanterbart antal rätter på menyn.

Helt klart värt ett besök men lokalen är liten så kanske värt att boka bord.

Tack Magnus E

Resenärer som tittade på La Peninsular tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt La Peninsular? Berätta vad du tyckte!