“Fantastiskt!”

Rankad som nr 6 av 201 Bagerier i Barcelona
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: La Nova Esquerra de l'Eixample
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Fantastisk bra och mysigt ställe. Åt en brunch med min partner som smakade lika ljuvligt som det såg ut. Mycket bra och trevlig personal! Bra priser.
Vi kommer besöka detta minst en gång till under vår vistelse i Barcelona.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack CaspAx

Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

Vår sista kväll gick vi till detta stället och vi önskar att vi gått dit den första dagen så vi hade kunnat äta där flera gånger! Crepesen var såååå goda och med bra pris. Jättetrevlig personal och mysigt ställe överlag. Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2016
Tack emmyleia
Omdömet skrevs 7 juni 2015 från mobil enhet

Vi brunchade här (grekiska brunchen) som va fantastisk! Vi åt även glutenfria pannkakor som var utmärkta. Kan varmt rekommendera detta ställe. Priset var också ett plus.

Datum för besöket: juni 2015
Tack 114antonie
Omdömet skrevs 27 maj 2015

Vi åt brunch här efter att ha läst ett antal positiva recensioner om stället. Jag åt deras Brunch Plate som verkligen motsvarade mina förväntningar att jag dessutom fick den laktosfri gjorde ju inte saken sämre. Mitt sällskap kunde också få sin brunch glutenfri. Maten var i största möjliga mån ekologisk och lokalt producerad vilket jag också uppskattar.

Datum för besöket: maj 2015
2  Tack Anders_Sumpan_Sweden
Omdömet skrevs 26 april 2015 från mobil enhet

Åt glutenfri fransk brunch. Riktigt nöjd. Personalen var hjälpsam och kunnig. Så när som allt gick att få glutenfritt.

Tack Oscar F

Resenärer som tittade på Copasetic Barcelona tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Copasetic Barcelona? Berätta vad du tyckte!