“Mycket gott!”

Rankad som nr 164 av 10 633 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Område: L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket goda burgare från en restaurang som i princip bara är ett hål i väggen! Prisvärt och trevlig personal!

Datum för besöket: februari 2020
Tack bossel112

Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Gick långt för att äntligen nå mål. Ett litet ställe med trevlig personal. Tog deras signatur burgare och adderade ett stekt ägg. Väl hemma för första tuggan höll jag på att tappa hakan. Extremt god. Annorlunda och gjord med kärlek. Tog endast en burgare och betalade lite över 10 €. De kan sänka priset, men jag förstår att de kan ta betalt.

Vill visa alla mina vänner!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack sabrinacI4758XZ
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Riktigt goda hamburgare. Tog en med
Ägg och bacon på, och den landar nog på topp 3 av burgare. Om ni tar potatis till och tror att ni ska få vanliga pommes till så blir ni besvikna. Det här är vanliga potatisar som dom har hackat och friterat. Grymt goda tyckte både sambon och jag.

Datum för besöket: november 2017
Tack P_Richard82
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket goda hamburgare i detta hål i väggen-ställe! trevlig personal och prisvärt.Ligger lite högre upp i stan men väl värt ett besök!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack 929annikal
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Stället är ett hål i väggen och har få sittplatser. Det är värt en omväg bara för att äta där. Fantastiskt goda hamburgare och pommes/klyftpotatis. Hamburgarna känns lite ovanliga: t.ex. En hamburgare med pesto och brie. Underbar matupplevelse. Trevlig personal. Bra priser.

Datum för besöket: maj 2017
Tack lonelylemon

Resenärer som tittade på Foc i Oli Aribau tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Foc i Oli Aribau? Berätta vad du tyckte!