“Dyrt och turistigt”

Boka i förväg
Mer information
33,12 US$*
och över
Biljetter till rundtur och museet på FC ...
Rankad som nr 10 av 749 saker att göra i Barcelona
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bättre än förväntat. Mycket att inhandla. Skulle det komma en match på TV skulle min man vilja se den efter besöket. Han tittar inte på idrott. Kul för fotbollsintresserad ungdom

Tack 195agnetaf

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Var där och såg matchen Barcelona-atlético Madrid. Helt otroligt att allt kan flyta på så bra och vara så bra organiserat på en match med så otroligt mycket folk! Här även varit där tidigare och fått en rundvandring på arenan som var mycket bra!

Tack 106linn_as
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Sliten och skräpig arena men jag är lite färgad för jag tycker väldigt illa om FC Barcelona. Trist läge

Tack Sebastian G
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Turen tar ca 30 min och man får se ’mixed zone’, motståndarlagets omklädningsrum, gå in på planen samt se alla troféer. Klassisk mark!

Tack LG4KL
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

För att vara en av väldens mest kända klubbar som får människor att vallfärdas till denna Camp Nou så möts man av en gigantisk Kall grå betong arena med dåligt underhåll, rent av ÄCKLIGA toaletter och dåligt utbud av mat/ tilltugg i cafeterian... satt högt upp och såg knappt vilka som spelade på planen ( 2 st skärmar på vardera kortsida av sämre kvalité fanns dock )
Sen måste jag som som BAJARE säga att jag blev förbryllad över hur liten och dålig Barcas klack var .. En arena på 99354 platser och en klack på MAX 200 personer tycker jag är ett skämt ..

FORZA Bajen och TELE2 arena :)

Tack Michaela R

Resenärer som tittade på Camp Nou tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Camp Nou? Berätta vad du tyckte!