6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline158 US$
eDreams143 US$
Orbitz.com147 US$
Agoda.com142 US$
Trip.com185 US$
Omdömet skrevs 29 april 2019 från mobil enhet

Underbart Hotel, super fin & bästa service av Ruben ❤️ fantastik trevlig & hjälpsam man.
Hotellet var super & roofbaren helt fantastiskt med underbar utsikt.
Hälsningar ifrån tjejerna fr 24 B 29 april-19

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack 474mariaw
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2019

Dear 474mariaw,

We're thankful to learn that our hotel team were so nice and effective throughout your recent stay with us at the Duquesa de Cardona Hotel and we would like to thank you for sharing your fantastic experience with us.

Thank you again for your comments and we hope you to welcome you back to us soon!

Warm regards

Omdömet skrevs 24 mars 2019

Vi älskar allt med detta hotell. Vi är ofta i Barcelona och har bott på många olika hotell, men här har vi bott de fyra senaste gångerna. Det är ett litet hotell med väldigt serviceminded personal. Takterrassen med två små pooler och bar har en fantastisk utsikt över Barceloneta och hamnen. Det finns en pianobar som är jättemysigt att ta en drink i vintertid. Rummen är trevliga och alltid renstädade. Det ligger vid gränsen mellan de underbara gränderna i Gothic och Born, med alla små butiker och restauranger. Vi kan verkligen rekommendera detta hotell!
Catharina & Hans

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack ECatharinaG
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2019

Kära ECatharinaG,

Vi är tacksamma att lära oss att vårt hotellteam var så trevligt och effektivt under din senaste vistelse hos oss på Duquesa de Cardona Hotel och vi vill tacka dig för att du delar din fantastiska upplevelse med oss.
Tack igen för dina kommentarer och vi hoppas att du välkomnar dig tillbaka till oss snart!

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 8 januari 2019

Bodde här över nyår...4nätter...TOPPKLASS!
Ibland hittar man ett guldställe, detta hotell är ett av dom. Väldigt bra service och superbra personal hela vägen från manager till frukostpersonal. Väldigt bra läge,nära till beachen,och runt hörnet ligger områden vi gillar bäst. Frukosten superbra,fina rum med sköna sängar...vi bodde i ett rum med utsikt mot hamnen.
Härlig takterass med 2pooler och skönt häng, gillade att det fanns en flygel i receptionen
Vi kommer definitivt tillbaks
A.Json

Datum för vistelsen: december 2018
2  Tack AJ-json
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2019

Dear AJ-json,

We're thankful to learn that our hotel team were helpful and friendly throughout your recent stay with us and we would like to thank you for sharing your fantastic experience with us.
We're thrilled to hear you had a great stay, we are looking forward to your next visit!

Warm regards

Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Trevligt Hotel med suveränt läge, nära till bra resturanger och sevärdheter.
När vi kom till rummet var cavan på kylning vilket var uppskattat. Det var jätte bra frukost med allt man kan önska sig, färsk frukt, m.m.
Det som drog ner betyget var att städningen inte höll fyrstjärnig klass t.ex fick vi behålla tom Cavaflaska och fyra odiskade champagneglas under hela vistelsen (onsdag-söndag) trots att vi påpekande det vi två olika tillfällen.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack MG611221
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Dear MG611221,

Thank you for submitting your review. It’s great to hear that you enjoyed your overall stay and we are aware of your comments, it will help to improve our service. We do hope you stay with us again in the near future.

Warm regards.

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Vi hade ett rum som vette mot ena sidan av hotellet, mot en gränd. Med tanke på hur fint, smakfullt och uppdaterat modernt och rent allt var så kan vi bara ana hur fina rummen mot hamnen är. I varje detalj var detta det finaste lilla lyxhotellet vi bott på.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack InesP08
DuquesadeCardona, Guest Relations Manager på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Uppskattad InesP08,

först och främst vill vi tacka dig för att du har valt Hotel Duquesa de Cardona och för den tid det har tagit för att värdera vår service genom Tripadvisor.

Vi är glada att veta att din vistelse hos oss var utmärkt, värdera varje detalj under din lyx vistelse.

Om du väljer oss, erbjuder vi dig ett rum med utsikt över hamnen för att njuta av utsikten.

Det är ett nöje att välkomna dig igen vid ett annat tillfälle.

hjärtligt,

Ruth Morales