Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
3 175 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 30 mars
Booking.com
Expedia.com
3 175 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 30 mars
Bli belönad med One Key
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1419 av 3 084 omdömen
Omdömet skrevs 24 maj 2015

Superbra hotell med Barcelonas bästa läge nära stranden och gamla stan. Utmärkt och personlig service och en härlig takterrass med utsikt över hamnen och goda drinkar. Rummen är rymliga och tysta med sköna sängar. Frukosten är dock lite väl dyr - rekommenderar att istället äta ute på något café i närheten.

Datum för vistelsen: maj 2015
3  Tack Andreas J
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
DuquesadeCardona, Hotel Manager på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2015

Dear Ajody,

Thank you so much for taking the time to leave your kind words following your stay. I am delighted to read that you had a wonderful time with us. We appreciate all your comments that help us keep striving towards excellent customer service.
I really do hope that you come back and stay with us again in the near future.

Warm regards,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 april 2015

Så vackert, så underbart nära havet, så ljuvligt nära gränderna, fantastisk utsikt, lugnt, taket erbjuder det mesta av bus, mys och har man en gång bott där vill man tillbaka, hela tiden. Hotellet har mysiga rum och en fin liten frukostmatsal. Charmigt och inbjudande! Nära båtar, nära linbanan till Montjuic. Verkligen en pärla detta hotell!

Datum för vistelsen: maj 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
2  Tack Gitanette
Omdömet skrevs 22 mars 2015

Mycket trivsamt och lagom stort hotel med familjär känsla.Rummet var stort,badrummet var väldigt stort och snyggt.En fin takterass,perfekt att ta något att dricka innan man gick ut eller när man kom hem,men det bästa av allt är läget,gångavstånd till allt.

Rumstips: Vi hade rum in mot bakgården,väldigt tyst
Datum för vistelsen: april 2014
  • Restyp: Reste med familjen
    • Sovkvalitet
2  Tack rolfk539
DuquesadeCardona, Hotel Manager på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2015

Dear Rolf,

Many thanks for taking the time to leave your feedback following your recent stay at the Duquesa de Cardona. I was delighted that we met your expectations and that we will be in your thoughts. We are looking forward to welcoming you again in the future.

My best regards,
Hotel Manager

Omdömet skrevs 2 februari 2015

Jag och min sambo bodde här en lång Weekend. Bra läge, fin takterrass med utsikt över båthamnen. Hjälpsam personal som bokade restauranger efter våra önskemål. Lite få solstolar så man får boka upp en med handduk och lite annat krafs innan man går på frukost, ett tips bara ;)

Datum för vistelsen: juni 2014
    • Läge
1  Tack Figge77
DuquesadeCardona, Hotel Manager på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2015

Dear Figge,

Thank you for your review and recommendation, we are delighted you enjoyed your stay with us and we appreciate your nice comments about the location, the terrace and our staff! I hope we can welcome you back again on your next visit to Barcelona.

Kind regards,

Omdömet skrevs 14 januari 2015

Mycket bra hotell med perfekt läge. Vårt rum var relativt nyrenoverat och med balkong mot hamnen. Fin terass på taket, men poolen är som ett badkar. Frukosten bra, men inte definitivt inte prisvärd. Det bästa med hotellet är läget, nära på hamnen/marinan, gamla stadsdelen och Ramblas.

Rumstips: Betala gärna en slant extra för at få rum mot vattnet. Skippa eventuellt frukosten, och ta den på ett kafé i stället. Å andra sidan klarar man sig hela dagen efter en ordentlig frukost.
Datum för vistelsen: januari 2015
    • Sovkvalitet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
1  Tack JQNI
DuquesadeCardona, Hotel Manager på Hotel Duquesa de Cardona, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2015

Dear JQNI,

Firstly, I would like to thank you so much for taking the time to post this fabulous remark following your stay in the Duquesa de Cardona Hotel and mention our superb location and comfort of the rooms, all have been renovated only a few months ago!
Your opinion is highly appreciated and it allows us to improve our service every day. We work hard to fulfill your expectations, so to hear your comments means so much to all the team!!
Looking forward to welcoming you very soon.

Best regards,

Visa fler omdömen