Öppet i dag: 10:00 - 19:00

från 46,14 US$
från 57,97 US$
från 46,14 US$
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Är man intresserad av att titta på främmande djur kan man besöka detta ställe. Visserligen inte ett av de bästa inte, djuren borde ha mer plats, men djuren finns ju att se på.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Vi hade hoppats på en mysig dag och en massa fina djur. Men vi fick uppleva trånga burar dåligt skötta samt djur som endast stod och gungade fram och tillbaka med huvudena . Vi blev riktigt ledsna över att det får vara då dålig djurhållning på ett så stort zoo som denna.
Jag tycker inte om att djur hålls på zoo men ofta är det en sista utväg för vissa djur om de inte skall avlivas.
Men då måste vi sköta om dem.
Rekommenderar inte detta zoo till någon.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack petersteenberg2016
Omdömet skrevs 8 maj 2018

Förmodligen det näst bästa Zoo jag vart på (Prag var snäppet vassare). Man kom ofta mycket nära djuren. Otroligt många djur. Väldigt varierande. Dessutom en lekpark i mitten så att ungarna fick springa av sig. Dock var restaurangerna inne på området otroligt dyra, så jag rekommenderar matsäck. (som är helt ok att ta med sig) Det finns t.o.m. egna bänkar lite var stans för egen matsäck. Lejon, tiger, noshörning och flodhäst är ju mäktigt att se på nära håll.

Datum för upplevelsen: maj 2018
1  Tack Elfar S
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Vid det hör laget så bör man veta hur det ser ut i en sådan här stads park.

Bara riktigt hemskt att se djur som lider helt öppenbart och är instängda på små ytor.

Sponsra inte denna verksamhet!

Datum för upplevelsen: september 2016
4  Tack Joniii14
Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Två barn och tre vuxna tog en lång promenad från centrum för att göra en barnvänlig aktivitet en solig dag i slutet september. Tips! Ta en elbil och kör runt, annars orkar man bara med hälften! Finns flera entréer, men inte bilar vid alla...Många många djur, men så lite utrymme för var och en. Fördel för barnen, de kommer nära, kan se alla djur, men ändå. Det var lummigt med alla träden och gav ett välskött intryck. Köpte dricka på nåt litet ställe, mkt dyrt! Men man kunde ha egen picnic med, fanns gott om sittplatser lite varstans, vilket rekommenderas. Nåväl, en mjukisapa och orm från zoobutiken fick avsluta dagens motionsrunda.

Datum för upplevelsen: september 2016
2  Tack helener487