Gallery Hotel(Barcelona)
Novotel Barcelona City(Barcelona)
  • Frukost ingår
Hotel Claris(Barcelona)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 246 US$/natt.

• Precis vid stranden
Grand Hotel Central(Barcelona)
W Barcelona(Barcelona)
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Hotellet ser ut att ha några år på nacken. Det är fräscht med lite slitet. Personalen bär upp det med bravur, hjälpsamma och mycket serviceminded. Väldigt prisvärt, läge bra vid stationen och ca 20 minuter med taxi till platja de barcaloneta.

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Alexander C
bpajuelo, Departamento de Calidad på Expo Hotel Barcelona, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Dear Mr Alexander C,

Thank you for sharing your positive comments on TripAdvisor following your stay with us.

We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us and appreciated our staff and our location.

Regards,

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Är nöjd med det mesta med hotellet.Bra läge,personalen,frukosten,balkongen,takbaren.
Det som drar ner betyget är att poolen var avstängd i Oktober och inte ens solstolar fanns att tillgå vilket var en besvikelse, det borde tydligare framgå i annonseringen.
Det var trots allt strålande väder under vår vistelse.

Rob och Ad

Bodde här: oktober 2017
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell som ligger utanför utanför stadskärnan. Det går att gå in om du vill ta en lång härlig promenad! Mycket att se under vägen. Men det är ett par km att gå.

Ligger nära tågstation och tunnelbana.

Bra frukost! 12 euro per pers om du köper till på plats.

Härlig takterrass med pool! Poolen är öppen mellan 10-20.

Rummen är varierande standard men okej.
Vissa rum med balkong!

Bodde här: augusti 2017
Tack MonRyd001
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Fräscht hotell, stora rum med stor säng och sköna sängkläder. Fint badrum med badkar. Bra pool på taket. La terazza är så mysigt med bra mat och världens godaste drinkar! Frozen pina colada var bästa drinken på resan.

Frukosten var bra. Färsk apelsinjuice som var jättegod. Hade dock kunnat finnas lite mer bröd och grönsaker till pålägg. Annars inget att klaga på.

Lite långt till centrum men ligger precis bredvid Sants estacio så man lätt kan ta sig överallt med tunnelbana.

Fanns cykeluthyrning för 15 euro per dygn vilket var väldigt bra.

Jag och min pojkvän är mycket nöjda med hotellet.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Cassandra C
bpajuelo, Departamento de calidad på Expo Hotel Barcelona, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017

Dear Mrs Cassandra C,

Thank you so much for sharing this five star review with the rest of the TripAdvisor users! The fact that you enjoyed your stay in all ways makes us feel fulfilled.

We are so thrilled after knowing you had a great time with us. Thank you once again for making us aware of your experience and for recommending us to other future guests. Please feel free to reach out to us directly should you wish any assistance.

Best regards,

Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde på expo hela våran weekend. Vi hade ett vanligt standard rum men allt var rent och fräscht, vi bodde på nionde våningen så vi hade fantastisk utsikt och nära upp till taket där poolen och en liten bar låg! På dagarna så hyrde vi cyklar och cyklade runt halva Barcelona, rekommenderar verkligen detta hotell! är otroligt nöjd måste tillägga att all personal har varit otroligt trevlig och hjälpsam!

Bodde här: juni 2017
1  Tack Sophia P
bpajuelo, Departamento de Calidad på Expo Hotel Barcelona, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017

Dear Mrs Sophia P,

What a exciting review! We are very delighted to read you feedback and its really encouraging to know that thanks to the good work and dedication from the team you enjoyed your stay!

See you soon!

Regards,