“Trevlig middag”

Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Eixample
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra och snabb service av trevlig personal. Den mesta av maten var mycket god vi hade dock förväntat oss mer av paellan, den var inte så smakrik. På det stora hela var alla i sällskapet nöjda.

Tack Jesle12
Pura B, Director de Relaciones con Clientes på Pura Brasa, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2018

Thanks for visiting us and reviewing our restaurant on Tripadvisor, Jesle12. We hope to see you again in Pura Brasa Arenas!

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Var på den här restaurangen tre år sedan. Kvalitet och service har gått från 100 till 0. Den har blivit mer som en turistfälla. Åk aldrig dit.

Tack Obed S
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Ganska oengagerad personal, med mycket dåliga engelskakunskaper
Små portioner för den här typen av restaurang
Dåligt med fisk

Tack Brodszki N
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Ja man hade.förväntat sig lite mer av både personal o mat. Någon nämnde tidigare oengagerad personal, ja han (Jorge)hade vi också!! Maten får underbetyg då 6 av 8 ej var nöjda. Gå någon annanstans.....

Tack Jessep10
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Trevligt modernt ställe och god mat! 5 varmrätter och efterrätter med kaffe och vin för 1000 kr. Prisvärt som hejsan!

Tack Mattias A
Pura B, Customer care på Pura Brasa, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2017

Thanks for visiting us and recommending our restaurant on Tripadvisor, Mattias A! We are glad you enjoyed the experience and we hope to see you again in Pura Brasa Arenas!

Resenärer som tittade på Pura Brasa tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Pura Brasa? Berätta vad du tyckte!