Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Rent och fräscht. Mycket bra frukost. AC på rummet. Stort rymligt dubbelrum. Ligger 15 minuters promenad från många olika turistattraktioner. Långt från stranden. Det bästa var den stora takterrassen med både restaurang och bar. Fin pool och solstolar med underbar utsikt. Rekommenderas. Mycket för pengarna. Rummen högst upp hade balkonger med egna solstolar. Bokar jag nästa gång.

Datum för vistelsen: april 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Tobbepaddlar
Omdömet skrevs 20 mars 2016

Rummet var bra, men tyvärr höll inte servicen i receptionen samma standard. En trevlig rooftop men en liten pool som var precis som alla andra i Barcelona mycket grund. Drinkarna helt okej och internet även det ok.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Mrschmidt99
Omdömet skrevs 4 mars 2016

Var här med en vän tre nätter (city-weekend). Super bra rum som vätte ut mot vägen, men rummet var tillräckligt isolerat ändå. Häftigt badrum med badkar/dusch och en fantastik terrass på taket med bar och pool.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Anette K
Omdömet skrevs 20 november 2015 från mobil enhet

Helt ok hotell. Det bästa är att man har en privat terrass som man kan njuta av. Dock ingen vidare utsikt då det är mot en byggnad mittemot, men så verkar det vara på samtliga hotell. Badrummet är super med badkar som även är gjord som dusch.
Minus på att det är 2 st 90-sängar istället för kingsize (trots att det står att det ska vara det när du bokar).
Inte värt 4 stjärnor, men plus för läget, badrum och ren terrass.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Susanna H
Omdömet skrevs 5 november 2015

Jag och min fru bodde här tre dagar i november för se oss omkring i Barcelona och shoppa lite.

Det ligger väldigt centralt med gångavstånd till många sevärdheter och mitt bland alla stadsdelar. När man tröttnar på att gå så finns en lång rad lediga taxis utanför.

Foajen är lite tom och stel. De har en öppen innergård/trapphus som släpper in lite ljus men det känns ändå lite tomt och stängt. Men det är rent och ser modernt ut.

Personalen är överlag kunniga i engelska och hjälper dig effektivt.

Rummet var oväntat fräscht trots att vi hade fått det billigt. Sängen var stor och lagom hård med stora långa kuddar.Det fanns kontakt för laddare vid båda sidorna av sängen. Vi bodde på tredje våningen ut mot gatan och stördes aldrig av ljud utifrån. Mot korridoren finns en extra dörr att stänga så där var det också tyst. TV med BBC var trevligt på morgonen. Det hade varit trevligt om ljudanläggningen hade haft bluetooth.

Badrummet hade ett rymligt badkar som var skönt efter en lång dag på promenad och en bidé som vi aldrig använde. Överlag var det ett bra badrum med bra utbud av hygienprodukter som man oftast brukar behöva be om: dental kit, shaving kit etc.

Luftkonditioneringen blev jag inte riktigt klok på men den verkade fungera.

Frukosten kostade extra och höll en mycket hög kvalitet. Utbudet var inte jättestort men det de hade var välgjort.

Skulle bo här igen.

Datum för vistelsen: november 2015