“Fiasko”
Omdöme om Safra 18

Safra 18
Boka med
Safra 18 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 325 av 11 155 Restauranger i Barcelona
Kök: Spanskt
Område: Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Deras meny för 17,50 (vilket är billigt) är riktigt usel. Mikrovärmd mat tillsammans dåligt vin. Gå ej hit! Ser mysigt ut men låt er ej luras...

Tack ChristerGust

Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Väldigt god mat till bra pris. Vi åt deras meny med tapas, paella och efterrätt för 17.50 EUR. Så gott. Vi fick bra hjälp med vad som är glutenfritt.

Tack MalinEsbj
Omdömet skrevs 14 december 2015 från mobil enhet

Ok. Inget märkvärdigt och relativt dyrt. Trevlig service men knappt värt utgiften. Förstår inte tidigare kommentarer om kvalitet.

Tack Ingadagmar
Omdömet skrevs 25 mars 2015

Maten var jättegod, har aldrig ätit så god saffransrisotto. Inredningen var fantastiskt mysig. Finaste toaletterna

Tack Malin H
Omdömet skrevs 28 april 2014

Vi var egentligen på väg till en annan restaurang när vi råkade gå förbi Safra 18. Inredningen såg så inbjudande ut att vi bestämde oss för att äta här. Vi beställde olika varianter av paella - samtliga var väldigt goda och det visade sig vara husets specialitet. Vi började med ett par förrätter att dela på - friterade bläckfisken var god men getostrullarna smakade bara konstigt. Det var lite dyrare än andra ställen vi varit på, men paellan var värd sina 15 EUR. Rekommenderas!

• Atmosfär
Tack where2next2013

Resenärer som tittade på Safra 18 tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Safra 18? Berätta vad du tyckte!