“God mat trevlig personal ”
Omdöme om Sagardi BCN Gotic

Sagardi BCN Gotic
Boka med
Sagardi BCN Gotic har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 914 av 10 848 Restauranger i Barcelona
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: El Born/La Ribera
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi hoppade över smårätterna och åt var sin varmrätt. Jag åt Squid och min man revbenspjäll. Spjällen var lite torra och kunde haft mer sås men smakade gott och serverades med gott potatismos. Min fisk serverades utan något annat än lite lökblandning men var perfekt tillagad med god smörsås.
Jag åt en ljuvlig choklad och valnötsmousse och min man gräddglass. Goda viner serverades.
Mycket trevlig personal gjorde kvällen.

Tack Agneta F

Omdömet skrevs 25 februari 2018

Det finns 2 områden att sitta vid, en bar med olika små tapas som man plockar på sin tallrik och en restaurang. Vi satt vid baren, det var verkligen spanskt, superfin service och mycket dricka att välja på. Vill man ha någon finare mat så kan man besöka restaurangen

Tack Annika W
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Vi var ett större sällskap som började med tapas som förrätt och avslutade med en T-Bone som var alldeles utmärkt!

Tack KIS_SWE
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Vi skippade Pintexos och körde på kött med klyftpotatis. Köttet var mycket mört och potatisen var riktigt god. Enda minuset var att brödet till förrätten gick på strax över 40kr.. Men man är ingen turist om man inte blir lurad:)

Tack P_Richard82
Omdömet skrevs 27 april 2017

Fick tips och testade...och gick tillbaka dan efter. Så underbart goda pintxos! Man plockar själv och betalar efter hur många tandpetare man har kvar. "Tyvärr" för gott, lätt att äta för mycket.

Tack standuplars

Resenärer som tittade på Sagardi BCN Gotic tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Sagardi BCN Gotic? Berätta vad du tyckte!