Omdömet skrevs 8 juli 2015 från mobil enhet

Fantastisk strand med skön sand som är mjuk att gå i. Glöm och göm flip flopsen! Njut av värmen från solen som är het och solskyddet behövs! Lägg dej ner på egen filt eller köp solstol + parasoll för många euros ju närmre staden du är. Olika priser alltså. När du går o vattnet se upp för vågbrytaren som snabbt tar dej ner till djupare vatten men varmt är det och fin vatten att bada i!

Bodde här: juni 2015, reste med familjen
Tack Spunken56
HotelWBCN, Manager på W Barcelona, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2015

Hello!

Glad you were well received by our team and enjoyed your stay in our urban resort.

We hope to see you again soon!

All the best,

Badr Bennis
Hotel Manager
badr.bennis@whotels.com

Omdömet skrevs 31 december 2014

Vi skulle ta en drink längst upp på detta hotell, glad i hågen tog vi hissen upp, underbar utsikt när vi klev ur hissen.....men när vi kom in till baren så mötes man av en stank av spyor!!!!...det gick bara inte att vara kvar, det var riktigt vidrigt, vi tog hissen ner snabbt och sedan påtalade vi detta och fick till svar att de har jobbat med problemet ett antal dagar...men de har ju flera barer så vi gick in den som ligger längst ner, fick kontakt med en servitör och han skulle komma tillbaka och ta en beställning.....det gick ju så där...slutade med att vi gick därifrån. Så slutbetyget är att de har mycket att jobba på, visst utsikten är enorm men inte värt besväret enligt mig

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack mikael66720
Omdömet skrevs 22 augusti 2014 från mobil enhet

Spenderade en weekend med tjejkompisarna i Barcelona och bodde på W. Fantastiskt snyggt och trendigt hotell med väldigt ung känsla! Hotellrummen var stilrena och vi hade en fantastisk utsikt över stranden. Poolområdet var väldigt fullt hela tiden så det var ett minus men om man väl lyckades få plats där(gå upp riktigt tidigt!) så är det helt klart värt det att trängas med alla andra. Rooftop baren Eclipse är helt också klart värt att besöka med fantastiska bartenders som mixar ihop lika fantastiska drinkar.
I det stora hela, helt värt att bo på detta hotell då våran weekend vart grym!

• Bodde här: juli 2014
3  Tack Ellie_Sofia
Omdömet skrevs 16 maj 2014

Fantastisk byggnad med topputsikt men tyværr ær hotellet alltfør plastic fantastic før att
motsvara mina førvæntningar av lyxhotell. Dessutom størande techno pop øverallt, støkigt och før høg ljudvolym. Rummen lika plastiska och opersonliga liksom spa.
Førsta gången før mig på ett W hotell, kanske deras koncept?
Plus før trevlig Michelin tapas krog-bar på hotellet, dock utan service på topp.
Frukosten under førvæntan i kvalitet men med pristillægg.

• Bodde här: maj 2014, reste i arbetet
Tack Montona55
Omdömet skrevs 1 november 2013

Häftiga Hotel W ...Tog drink på 24 våningen Top Floor club...<<<<<<åt god asiatisk mat,
Lite besviken på publiken...Ganska nerklädda Hoppades på tjusigare folk....
Hotellet har en fin restaurang på 1 a våningen..plus en uteterass som dock var stängd för middag när vi anlände...Läcker design i hela hotellet Har dock inte sett rummen...

Bodde här: oktober 2013, reste med familjen
Tack Tryffely