Omdömet skrevs 11 april 2017

Perfekt läge ett kvarter från Ramblan, ändå väldigt tyst och ändå bara 50 meter från marknaden. Fantastiskt bra service, vi blev rekommenderad en restaurang som receptionen bokade bord på, kvällen blev oförglömlig med fantastisk mat till ok pris. Vi åt frukost på marknaden eller på andra ställen, det är billigare och lika bra. När jag kom behövde jag jobba en förmiddag och fick då låna ett konferensrum gratis. Hotellrummet var större än väntat, fräscht och med en bra dusch och toa.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Italienarn
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Fräsch hotell nära Ramblas. Väldigt trevlig personal som pratar okej engelska. Frukosten är toppen (men rätt dyr). Jag som är laktosintolerant är imponerad att hotellet serveras laktosfri mjölk till frukost. Vi bodde i ett superior-rum, stor säng och väldigt fräscht. Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Emma S
HHramblas, Director General på NH Barcelona Ramblas, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2016

Dear Guest,
I would like to thank you for the time you have taken in writing a review about your stay at Hesperia Ramblas. We are glad to know that you like our buffet breakfast. Thank you very much for recommending our hotel. We hope see you soon.

Best regards.

Omdömet skrevs 9 februari 2015 från mobil enhet

Fräscha rum, bra frukost, trevlig och hjälpsam personal och perfekt läge. Vad mer kan man begära? Jo, sängarna kunde vara bättre, mjukare, men för en kortare vistelse var de ok. Det var helt tyst i vårt rum på fjärde våningen

Bodde här: februari 2015, reste med vänner
Tack Anna B
Omdömet skrevs 9 november 2014

Hotell med bra läge och promenadavstånd till allt i centrum såsom shopping, restauranger och även till hamnen och stranden. Trevlig och hjälpsam reception som gav bra tips. Granne med den stora matmarknaden. 3 minuter till Placa Reial.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Johnny L
Omdömet skrevs 23 juli 2012

• Bodde här: juli 2012, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com