“Ok i trevlig miljö. ”

Rankad som nr 1 293 av 10 837 Restauranger i Barcelona
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Eixample
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Prisvärda ostron. Rekommenderas varmt. Fin lokal och mycket trevligt att sitta här. Service ganska ok märks att detta är stor restaurang och det kan ibland ta tid innan man får hjälp. Matmässigt testade musslor och patatas bravas utan större matupplevelse men ok.

Tack Maria_230_aaa

Omdömet skrevs 25 september 2017

Barcelonas pärla , grymt snyggt med bra mat . Tapas bar med massa gott. En saluhall som heter duga . Måste tillbaka snart .

Tack jes720125
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Mycket god tapas på ett mycket trevligt ställe. Trevlig personal. Härlig atmosfär och ett besök till badrummet är klart värt.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 20 juli 2017

Här äter man en riktigt god köttbit till middag. Lunch intas gärna vid en bardisk där man väljer lite goda tapas och ett glas cava.

Tack LottaAD
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vi tog varsina glas vin och delade på lite tapas. Otroligt gott och en fantastisk miljö på detta "mat-torg". En mycket trevlig överraskning!

Tack Tobias L

Resenärer som tittade på El Nacional - La Taperia tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt El Nacional - La Taperia? Berätta vad du tyckte!