“Familjärt med hög kvalitet”

My Fucking Restaurant
Rankad som nr 368 av 11 361 Restauranger i Barcelona
Område: El Raval
Område: El Raval
Omdömet skrevs 17 oktober 2022 från mobil enhet

Underbart litet ställe på en tvärgata till La Rambla. Underbar musik, magisk mat och en superhärlig personal. Vi hittade restaurangen av en slump och tog ett glas vin. Kvällen efter det bokade vi bord och åt en underbar åttarättersmeny.

Maten är en skön blandning av det italienska och det Katalanska köket.

Vi avslutade ytterligare två kvällar med att slinka in på en drink eller ett glas vin. Alltid lika trevlig och glad personal och alltid lika hög service.

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 530ulricab

Omdömet skrevs 25 september 2022 från mobil enhet

Spännande, god, vällagad och varierande mat. Mycket bra service och trevlig lokal nära vårat hotel (Hotel Leonardo)

Datum för besöket: september 2022
Tack 711kajf
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Trevlig restaurang & personal. Supergott vin, maten kunde dock vart bättre, hälften av rätterna från set menyn var rätt så smaklösa men väldigt trevlig atmosfär.

Datum för besöket: juli 2021
Tack X1885ELstellas
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Helt okej middag men kommer inte gå tillbaka. Rätterna kändes inte så fräscha. Men deras egna patatas bravas kommer jag drömma om.

Önskar att jag hade valt deras signaturrätt som var något kött som flamberades. Såg gott ut!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack sabrinacI4758XZ
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

En upplevelse helt klart. Vi hade en förbestämt meny (som dock gick att ändra i) och kunde sitta i lugn och ro medans maten kom in under kvällen. Väldigt bra service var det också.
Maten i sig var också rätt spännande men smakerna var inte hundra alla gånger.

Bästa var tryfflarna till efterrätten som serverades på en stor sten!

Vi satt i ett privat ”rum” på nedervåningen precis intill köket. Inte speciellt mysigt belysning och precis bredvid toan men skönt att kunna sitta privat när man är 10 personer.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Mickeyhey

Resenärer som tittade på My Fucking Restaurant tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt My Fucking Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.