“God mat och trevlig atmosfär. ”

Vivo Tapas Restaurant
Boka med
Vivo Tapas Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 451 av 11 179 Restauranger i Barcelona
Område: La Dreta de l'Eixample
Område: La Dreta de l'Eixample
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. Efterrätten vi blev rekommenderade var en riktig smak upplevelse. Stefano bjöd på tips om maten lite magi. Trevlig kväll.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Elisabeth B

Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Vi satt ute men det såg väldigt trevligt ut inne i restaurangen också. Traditionell tapas med en touch som överraskade, mycket välsmakande och sedan lite rätter som man blev nyfiken på.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Anna H
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Måste tacka Stefanos för en trevlig kväll. Vi var ett gäng som inte känner till tapas världen så Stefano hjälpte oss med massa spännande tapas. Allt från mycket fin skinka till väldig speciella bläckfisk tapas som vi absolut inte hade vågat testa om vi själva hade fått välja men Stefano gav sitt ord på att vi skulle älska det och det gjorde vi. Tack för en jätte mysig kväll.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Therése W
MarineroBcn, Director de Relaciones con Clientes på Vivo Tapas Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2017

Vårt team är mycket tacksam för din kommentar, för oss är det en motivation att fortsätta att förbättra varje dag i alla våra tjänster, i var och en av våra rätter och hos våra kunder.

Vi är stolta att veta att du har haft en trevlig kväll och även vårt kök, eftersom vårt köttlag lägger mycket kärlek i varje disk som vi erbjuder i vår meny.

En varm hälsning och vi hoppas vi ses snart.

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Tapas består av mycket små bitar serverade på en baguette-skiva, så små alltså. Vad som är prissatt som en varmrätt på 14 € är en halv varmrätt knappt i storlek. Man blir inte mätt på den. En turistfälla man bör undvika.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Andersbodo
MarineroBcn, Director de Relaciones con Clientes på Vivo Tapas Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017

Tack för din åsikt. Vi beklagar djupt att ditt besök var inte vad jag förväntade mig.

Kommentera att vår meny är baserad på toppen format, vilket motsvarar halva ransoner som anges i brevet, och tanken är att våra kunder kan smaka så många rätter som möjligt. Alla våra tapas är individuella och är tillverkade med högsta kvalitet.

Vi strävar dagligen för att justera värdet och vi tror att vid denna tid, är mer än rimligt, på grund av kvaliteten på råvaror som vi arbetar med.

Vi uppskattar all kritik som gör oss utvecklas och förbättras, och det är vår ande.

En hälsning och ser fram emot att se Vivo mössor.

Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Vi valde restaurangen utifrån betygen från andra men blev tyvärr väldigt besvikna. Frågade om några saker i menyn och vill väldigt knapphändiga svar. Vi ville veta vilka tillbehör som serverades till kötträtterna men fick lite nonchalanta svar. Vore önskvärt att de förklarade konceptet och var lite mera tillmötesgående. Jag beställde ett glas vin och korken gick sönder när servitören öppnade flaskan men han valde ändå att servera vinet. Vi beställde ravioli med ricotta och gåslever som var god men små portioner.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Elisabeth N
Raphael N, Director de Relaciones con Clientes på Vivo Tapas Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2017

Tack för att publicera din åsikt, eftersom det hjälper oss att förbättra vårt arbete, vi beklagar att din upplevelse i vår restaurang har inte varit helt tillfredsställande.

Det första att säga att vi är glada att veta att maten Vivo Tapas gillade, men vi var bitterljuv som vi skulle ha velat ha versaler som finns i vårt brev, men ibland är det oundvikligt att vissa produkter vi utmattad och just nu är det svårt att ersätta dem.

Kommentera att vår meny är baserad på toppform och tanken är att våra kunder kan njuta av största möjliga antal rätter på vår meny. Vi ville vi hade flyttat sitt missnöje vid den tiden och att vi skulle ha klarats upp någon tvekan, eftersom vårt mål är att våra kunder lämnar ha tillbringat en mycket trevlig upplevelse.

Hälsningar och hoppas du besöker oss igen så att du kan kontrollera ovan.

Resenärer som tittade på Vivo Tapas Restaurant tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Vivo Tapas Restaurant? Berätta vad du tyckte!