Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
1 951 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
Hotels.com
Barcelo.com
1 761 kr
Koden 24HAPPY10 för 10 % i rabatt
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
3641 av 5 332 omdömen
Omdömet skrevs 14 augusti 2015

Trendigt hotell som är modernt inrett med de nödvändigaste faciliteter så som gym, restaurang och en härlig takterrass med bar, pool (väldigt liten) och fantastisk utsikt över Barcelona. Rummen är fräscha med dusch som är placerad mitt i rummet.
Har du inte AC:en på under dagen och låter gardinerna vara öppna blir det galet varmt i rummet. Det enda som som saknas är en balkong.

Trevligt mottagande och hjälpsam personal.
Frukosten är bra och sjävklart finns serveras det Cava till den den ;-)

Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack gewerth
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Mycket snyggt hotell med fantastisk design. Härlig takbar och pool med fantastisk utsikt över Barcelona. Sköna sängar och god frukost. Hotellet ligger ca 5-10 minuters promenad från La Rambla. Området kändes lite ruffigt då det var gott om både prostituerade och narkomaner i området omkring hotellet vilket drog ner helhetsintrycket. Hotellet enbart får lätt högsta betyg.

Datum för vistelsen: juli 2015
Restyp: Reste med vänner
Tack Bcccc
Omdömet skrevs 30 juni 2015 från mobil enhet

Trendigt hotell med modern inredning. Gym, restaurang och en härlig takterrass med bar, en liten pool och Fantastisk utsikt över hela stan.
Fräscha rum med duschen kul placerad mitt i rummet. Enda negativa var att rummen inte har balkong.

Datum för vistelsen: juli 2014
Restyp: Reste med familjen
Tack Anna F
Omdömet skrevs 27 juni 2015 från mobil enhet

Detta hotell är genomtänkt för att ge gästerna det lilla extra som man så ofta söker. Med en stor portion av service och fantastiska rum sätter jag detta hotell som en av de bästa upplevelserna jag haft på hotell. Rummen är i toppklass och ger en känsla av lugn och stil. Personal av högsta klass förstärker självklart helhetsupplevelsen. Utsikt, träffsäkert, doft i luften, fräscht och hög internationell klass sammanfattar min upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2014
Restyp: Reste som ett par
Tack alexandero756
Omdömet skrevs 17 maj 2015 från mobil enhet

El Raval ligger parallellt med Las Ramblas.
Raval är inte så farligt som folk påstår.

Ficktjuvar finns överallt, låt därför ingen komma er för nära.

Absolut en favorit..
Bästa månaderna att åka dit är maj och september.

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste ensam