“Djur i maten!”
Omdöme om Luigi Ristorante

Luigi Ristorante
Boka med
Luigi Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 426 av 11 087 Restauranger i Barcelona
Område: Eixample
Område: Eixample
Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Tog en pizza med ruccolasallad, fult med små bladlöss eller liknade på pizzan. Skickade ut den och bad om en ny utan sallad. Den kom oväntat snabbt och med små bitar sallad på! Skickade ut den och gick därifrån utan att äta.

Tack joakimf339
Alfredo C, Gerente på Luigi Ristorante, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Vi är mycket överraskade med ditt meddelande. Hans beskrivning av Pizza liksom resten av maten liknar inte verkligheten. Vi förstår därför att ditt meddelande är skadligt, vi förstår inte varför. hälsningar

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe för familj eller par. Vi åt två riktigt goda pastarätter och en fantastiskt sallad. Den tredje pastarätten var alldeles för stark och drar ner betyget lite. Avslutade med smaskig italiensk chokladglass. Skulle gärna återvända hit!

Tack KatjaHoglund
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

En väldigt familjär och härlig restaurang med bra service och god mat. Hit kommer vi gärna tillbaka.

1  Tack Goran W
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

När du är trött på alla tapas är hit du ska gå!
Här blir du serverad av en riktigt proffsig och trevlig hovmästare.
Fantastisk italiensk mat. Vi tog ricotta-tryffel pasta. Helt underbar!
Vi beställde även rött vin på rekommendation N* zero. Riktigt prisvärt!
Hit kommer vi igen

Tack j882015
Alfredo C, Gerente på Luigi Ristorante, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Tack så mycket för ditt meddelande. Visst valde väl från det breda utbudet av rätter som vi erbjuder och vi meddela att vi har nu vår nya meny med många nya funktioner. En hälsning.

Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Vi var här en kväll och allting var över förväntan. Ägaren rekommenderade ett husvin som passade perfekt till maten. Pastan var jättegod och man kände att allt var gjort med riktigt bra råvaror. Servicen var topklass. Hit kommer vi gärna igen! Rekommenderas

Tack Jenni Y

Resenärer som tittade på Luigi Ristorante tittade också på

Barcelona, Barcelona (provins)

Besökt Luigi Ristorante? Berätta vad du tyckte!