“Godaste räkorna”

Rankad som nr 40 av 887 Restauranger i Santa Cruz de Tenerife
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang och mycket vänlig personal. Vi åt ost inbakad i filodeg som var otroligt gott. Jag åt räkor med kanariepotatis. Räkorna var marinerade i citron och i någon chili. Tillsammans med bröd och grönsker blev det en rätt som var helt otroligt gott. Min fru åt en hamburgare med rökt ost den var också mycket god. Väldigt stora portioner så man blir väldigt mätt.

Tack ppvd2017

Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Flera besök blev det under vår vecka i Santa Cruz. Alltid samma proffsiga bemötande och utmärkta mat. Rekommenderas!

Tack Göran B
Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Grymt god sallad men risotton var nog inte helt färdigkokt och saknade smak av tryffeln som utlovats.

Tack Lasse K
Omdömet skrevs 14 mars 2017

Allt är inte guld som glimmar. Vanliga krogpommes till i övrigt bra mat drar ner betyget. Köket öppnar först 19:30 vilket är normal spansk tid. Har nog blivit turistkrog till slut. Fick en jättestor lite seg sirloinstek att betvinga.

Tack Juhani
Omdömet skrevs 27 april 2016 från mobil enhet

De var jätteduktiga på kött, men pommes är lite sådär det hade varit godare med bakad potatis eller pom De chess. De kunde prata engelska bra vilket är väldigt uppskattat om man jämför med resten av staden

Tack Anders O

Resenärer som tittade på Cocina Urbana tittade också på

Santa Cruz de Tenerife, Teneriffa

Besökt Cocina Urbana? Berätta vad du tyckte!