Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

En veckas vistelse på Taburiente är tyvärr till ända. Rummet var rymligt med bra sängar och bra temperatur. Toalett med dusch och bra avställningsytor. Frukost med bra kaffe och bra utbud på ostar samt charkuterier och fil/youghurt. Över gatan ligger Santa Cruz stolthet, den underbara parken där morgonpromenaden blir en ren njutning. På taket finns den lugna och avslappnande poolen med möjlighet att lyfta lite vikter. Svårt att se vad som skulle göra en vistelse bättre än på Hotel Taburiente.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack CristianC1041
taburientereservas, Director de Recepción på Hotel Taburiente, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

God eftermiddag Cristian C
Tack så mycket för att dela din upplevelse på vårt hotell och var mycket glad över att din vistelse var grundligt njutbar.
Vi hoppas att se dig igen.
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 22 mars 2017

Bodde en vecka där och trivdes bra. Stort rum med liten hall. Rymligt badrum. Bra sängar. Kyl och safe ingick. Städning utmärkt. Frukost (extra tillägg) medium nivå. Lite nattliv på bakgatan men inget diskodunk. Santa Cruz är en trevlig och trygg stad.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Juhani
taburientereservas, Director de Recepción på Hotel Taburiente, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2017

Good Morning Juhani
Tack så mycket för att dela din upplevelse på Tripadvisor och för dina vänligt kommentarer om rum, rena och stad.
Vi hoppas att vi ses snart.
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 10 februari 2017

Bokade ett premium rum och blev besviken på storleken. Fanns inte plats för fåtölj. Men rummet låg på 4:e våningen med fönster mot en innergård med fontän. Har aldrig bott på ett tystare hotell. Vi fick även en vattenkokare med te/kaffe på rummet. Frukosten var bland den bästa vi fått och värt sitt pris. Vi prövade även 3 rätters middagsmenyn - 3 olika val med öl, vatten eller vin för 16 Eur. Också den välsmakande och värd sitt pris. Ett utmärkt hotell för den som vill ha annat än badliv på semestern. Inga speciella ytor för barn. Hotellet passar bäst för par och konferensgäster.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Reseglad70
taburientereservas, Dpto. Reservas på Hotel Taburiente, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2017

god eftermiddag Reseglad70
Tack så mycket för att dela dina erfarenheter och så positivt betona vårt hotell. Det hjälper oss att fortsätta att arbeta med engagemang
Vi hoppas att se dig igen.

Omdömet skrevs 31 januari 2017 från mobil enhet

Bra läge vid en fantastisk park. 10 min gång genom parken till city. Bra rum och stort badrum men materialet i badrummet tveksamt. Saknar krokar för att hänga på i badrummet. Bra sängar och ganska ostört.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Birgitta A
taburientereservas, Dpto Reservas på Hotel Taburiente, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2017

God morgon dagar Birgitta A
Tack så mycket för att dela din erfarenhet om din vistelse på vårt hotell och positivt markera vårt läge, park och sängar.
Nuestor receptionen är öppen 24 timmar där du kan använda vad du behöver för nästa tillfälle vänligen utnyttja det.
Vi hoppas att se henne igen.

Omdömet skrevs 25 januari 2017

Personalen pratar dålig engelska. Bra mat halvpension, trerätters med vin, tre förrätter tre huvudrätter två efterrätter att välja på. Du kan välja mellan lunch eller middag. Middagen är sen börjar 20:00 lunch mellan 13:00-16:00. Fin park intill hotellet. Bra solterass på taket.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Roland L
taburientereservas, Dpto. Reservas. på Hotel Taburiente, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2017

God morgon Mr. Roland L

Tack så mycket för att dela din recension i tripadvisor och markera vår mat, park och solarium.

Vi förstår inte din kommentar om vår personal, som många av oss talar flera språk.

Vi önskar dig en bra dag och hoppas att se dig snart.
hälsningar