H10 Tenerife Playa(Puerto de la Cruz)
  • Pool
Sol Costa Atlantis(Puerto de la Cruz)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Hotel Best Semiramis(Puerto de la Cruz)
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
4Dreams Hotel(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 45 US$/natt.

Apartamentos Casablanca(Puerto de la Cruz)
  • Pool
Be Live Adults Only Tenerife(Puerto de la Cruz)
  • Restaurang
Hotel Marte(Puerto de la Cruz)
  • Pool
Hotel Sun Holidays(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
Masaru Apartments(Puerto de la Cruz)
galahotels.com
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Nära till allt men ändå lugnt. Bra och billigt boende om man vill sköta sig själv och koppla av. Trevligt bemötande av personalen. Härlig solterass på talet med 360 grader panoramasikt utan skymmande eller skuggande byggnader,

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ingemar Å
Aixa M, E-commerce Manager på Apartamentos RF Bambi, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Kära Ingemar Å,
Thank you for staying in Apartamentos RF Bambi. Our clients reviews are really important to us and are pleased to know in general accommodation was to your liking.
It has been a pleasure hosting you and hope to welcome you back again.

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Man behövde inte ta många steg förrän man var mitt i centrala staden. Nära till bad, affärer och restauranger med andra ord. Vi fick en fin lägenhet med separat sovrum, 2 balkonger och en stor terass
Vi åt frukost på hotellet och den var mycket prisvärd. Lokalerna var fina och utsmyckade. Takterass med dusch och pool på plan 1, perfekt
Mycket trevlig och kompetent personal

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Kristina S
Aixa M, E-commerce Manager på Apartamentos RF Bambi, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Kära Kristina S,
Thank you for choosing Apartamentos RF Bambi. We are delighted to know location and accommodation has been to your liking and thank you for sharing your opinion and for your punctuation.
All the team hopes to welcome you back again in the near future.

Omdömet skrevs 21 mars 2016 från mobil enhet

Bra men kanske lite slitet hotell med nära till det mesta i stan, trevlig personal men en nackdel om man är morgontrött, sopbilen tömmer sopor utanför hotellet nästan varje morgon vid 0630-0700 och för ett helsikes liv. Annars hade betyget blivit fullt.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Tobbe-Tcas
Aixa M, E-commerce Manager på Apartamentos RF Bambi, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2016

Kära Kund,
Thank you for sharing your opinion about Aprtamentos RF Bambi. Your comments are really important to us and other Tripadvisor users.
We are happy to know location and staff treatment were to your liking and hope to welcome you back again.

Omdömet skrevs 13 januari 2015

Detta hotell höll inte vad dom lovade därav ett sämre betyg. Det var barn på hotell trots att det stod att det var barnfritt. Det fanns fuktskador i badrummet. Hade man otur att få balkongen mot nattklubben så blev det väldigt störande oväsen.
Många rum var för långtidsboende.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack meg7106
Dennis G, Community Manager på Apartamentos RF Bambi, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2015

Bäste kund,
Thank you for staying in Apartamentos RF Bambi. Inform you we have recently modify to an only adults appartments, these changes lead a process and at first this kind of event can occur, we deeply regret the inconveniences caused.
Regarding to the room I am surprised about the reviews of noise due to none of the rooms face a nightclub, usually customers like our ubication for being central located and quiet.
Hälsningar,

Omdömet skrevs 10 december 2013

Ett bra hotell med ett fantastiskt läge och 24 timmars reception. Enkla rum, vi hade en liten lägenhet med separat sovrum, dock med lite "bunker" känsla. Balkongen var toppen, med utsikt över Teide:-) trevlig personal och rummen var rena. Poolen var liten och sliten, fast uppvärmd, vilket var ett plus. De kunde informerat mer om vad som fanns på hotellet, vi upptäckte en jättefin sol terass på taket fast först när vi skulle åka hem. Rekommenderar absolut detta hotell om man vill bo centralt och vill ha ett bra hotell för en liten peng! Hotellet hör ju ihop med Astoria, det såg fint ut, fast verkar som om rummens där saknar balkonger, vilket jag föredrar att ha:-) sängarna var ok. Vi åt inte frukost på hotellet, det behövs inte, då det finns jätte trevliga och billiga fik precis utanför dörren:-) rekommenderar även restaurangen Bambi precis om hörnet på hotellet.

Tips för att välja rum: Vi hade turen att få ett rum, där vi hade trevlig utsikt från balkongen vi hade nr: 401. Annars kan man nog få balkong mot insidan, vilket verkar tristare, då man ser över till grannarna.
  • Bodde här: november 2013, reste som ett par
5  Tack Nicolina39
Silvia G, Community Manager på Apartamentos RF Bambi, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2013

Dear Guest,
Thanks for your detailed description of your experience in Apartamentos Bambi. We take note of all your suggestions.Thank you for helping us improve!
Bästa hälsningar från Teneriffa,
Silvia G.