Omdömet skrevs 20 april 2015

Efter en vecka V16 2015 har vi bara positiva saker att säga :-) Bra läge nära till allt Förstklassig städning ,trevlig personal, vi kommer säkert tillbaka !! De man behöver finns i grannskapet.Nära till saltvattenpoolerna bla som är nåt speciellt ! Ta en tur till torget också ! Besök gärna kyrkan vid torget ! Väldigt vacker invändigt !

Rumstips: Välj ett rum högt upp- bättre utsikt !
Datum för vistelsen: april 2015
2  Tack Hillman51
Omdömet skrevs 11 februari 2015

Familjevänlig känsla på detta hotell. Personalen trevlig och städning etc perfekt. Mitt i stan !
WiFi fungerar bara i receptionen.
Kan rekommenderas för längre boende !
Finns bara frukostmöjligheter, men eftersom det är ett våningshotell så gör det inget.

Datum för vistelsen: februari 2015
Tack HasseSvedin
Omdömet skrevs 2 januari 2015

Lägenheter av mellanklass. Ingen AC vilket gick an men under varmare perioder inte att rekommendera. En liten pool fanns. Dåligt utrustat kök. Ta med en bra kökskniv om ni tänker laga mat. Läget är toppen om man bortser från utsikten som domineras av ett stort grannhus som aldig verkar ha byggts färdigt och nu står som ett spökhus. Dessutom, den andra grannen är ett hotell vars kök vetter åt vår balkong har en mycket högljudd ventilation som är klart störande. Men nära till allt inklusive saltvattenpoolerna som är superfina och till butiker och restauranger. Med beaktande av ovan var det ändå en ok vistelse.

Rumstips: Om ni inte är mer än två personer ger det inget mervärde att ha en trerumslägenhet,
Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack mosterbe
Omdömet skrevs 12 februari 2014

Lite slitet men mycket trevligt lägenhetshotell. Stora lägenheter där en del ändringar i köksavdelningen bör göras.Skönt med separat sovrum Seviceinriktad personal. Bra läge, nära till mataffär. Återvänder gärna.

Datum för vistelsen: oktober 2013
Tack Astrid415
MarquesaPlazaHotels, Director General på Apartamentos Alta, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2014

Dear Astrid,

Thank you for shaing your comments with all our community in Tripadvisor. Indeed the Apartments are quite large and very good located. We are happy to hear that you enjoyed your holidays and we met your expectations. An inmediate renovation is not planned for the moment due to the financial crisis, but as soos as we can we wil modernize all units.

Yours sincerely,

Juan Carlos Delgado
GM

Omdömet skrevs 15 januari 2014

Bra läge. Väldigt kall pool. Ett kök som vi tyckte var väldigt dåligt utrustat. Vi hade skugga hela dagen men det måste ju tyvär drabba någon :-(
Receptionen var öppen dygnet runt. Lite lappat och lagat här och där men det verkar ju vara så i Spanien. Ofräscht i köksskåpen men helt ok toalett.

Datum för vistelsen: januari 2014
Tack Komendoran
MarquesaPlazaHotels, Director General på Apartamentos Alta, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2014

Dear Komendoran,

Thank you for sharing your comments with all our community in Tripadvisor. We are sorry to hear that we did not meet your expectations with regards to facilities but we keep trying hard to offer the best value for money. Your comments help us to improve and will be taken into consideration.

Yours sincerely,

The management.