H10 Tenerife Playa(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Pool
Sol Costa Atlantis(Puerto de la Cruz)
  • Precis vid stranden
Hotel Sun Holidays(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
  • Fri parkering
  • Gratis frukost
  • Fri parkering
4Dreams Hotel(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Masaru Apartments(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Pool
Be Live Adults Only Tenerife(Puerto de la Cruz)
  • Restaurang
Hotel Tenerife Ving(Puerto de la Cruz)
Cancelon
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 70 US$/natt.

Omdömet skrevs 11 februari 2015

Familjevänlig känsla på detta hotell. Personalen trevlig och städning etc perfekt. Mitt i stan !
WiFi fungerar bara i receptionen.
Kan rekommenderas för längre boende !
Finns bara frukostmöjligheter, men eftersom det är ett våningshotell så gör det inget.

Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack HasseSvedin
Omdömet skrevs 2 januari 2015

Lägenheter av mellanklass. Ingen AC vilket gick an men under varmare perioder inte att rekommendera. En liten pool fanns. Dåligt utrustat kök. Ta med en bra kökskniv om ni tänker laga mat. Läget är toppen om man bortser från utsikten som domineras av ett stort grannhus som aldig verkar ha byggts färdigt och nu står som ett spökhus. Dessutom, den andra grannen är ett hotell vars kök vetter åt vår balkong har en mycket högljudd ventilation som är klart störande. Men nära till allt inklusive saltvattenpoolerna som är superfina och till butiker och restauranger. Med beaktande av ovan var det ändå en ok vistelse.

Tips för att välja rum: Om ni inte är mer än två personer ger det inget mervärde att ha en trerumslägenhet,
  • Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack mosterbe
Omdömet skrevs 12 februari 2014

Lite slitet men mycket trevligt lägenhetshotell. Stora lägenheter där en del ändringar i köksavdelningen bör göras.Skönt med separat sovrum Seviceinriktad personal. Bra läge, nära till mataffär. Återvänder gärna.

• Bodde här: oktober 2013, reste med vänner
Tack Astrid415
MarquesaPlazaHotels, Director General på Apartamentos Alta, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2014

Dear Astrid,

Thank you for shaing your comments with all our community in Tripadvisor. Indeed the Apartments are quite large and very good located. We are happy to hear that you enjoyed your holidays and we met your expectations. An inmediate renovation is not planned for the moment due to the financial crisis, but as soos as we can we wil modernize all units.

Yours sincerely,

Juan Carlos Delgado
GM

Omdömet skrevs 15 januari 2014

Bra läge. Väldigt kall pool. Ett kök som vi tyckte var väldigt dåligt utrustat. Vi hade skugga hela dagen men det måste ju tyvär drabba någon :-(
Receptionen var öppen dygnet runt. Lite lappat och lagat här och där men det verkar ju vara så i Spanien. Ofräscht i köksskåpen men helt ok toalett.

• Bodde här: januari 2014
Tack Komendoran
MarquesaPlazaHotels, Director General på Apartamentos Alta, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2014

Dear Komendoran,

Thank you for sharing your comments with all our community in Tripadvisor. We are sorry to hear that we did not meet your expectations with regards to facilities but we keep trying hard to offer the best value for money. Your comments help us to improve and will be taken into consideration.

Yours sincerely,

The management.

Omdömet skrevs 9 augusti 2012

Mycket bra läge där allt man kan önska ligger i närheten. Ett helt ok lägenhetshotell för ett bra pris. Stora och rymliga lägenheter som dock kändes lite opersonligt inredda. Stort minus var enligt oss de hårda sängarna. Utsikten från balkongen vi hade var mot en fallfärdigt byggnad (höghus). Men för det priset vi betalade så är vi ändå mycket nöjda.

• Bodde här: december 2011, reste med familjen
1  Tack Monnica R