Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Höghushotell nära strandpromenaden och havspoolerna. Mycket liv och rörelse. Bra rum på 8:e vån. Balkong med havsutsikt. ( Ej kylskåp eller minibar.) Välstädat. Skumpiga hissar. Utmärkt frukost. Flertalet gäster är spanska pensionärer som dansade flitigt och bra i baren.( För hög musik!)
Dåligt och dyrt wifi.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack eva02Stockholm
Concordia Playa P, DIRECTORA på Checkin Concordia Playa, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2016

Dear Customer

We thank you very much for your comments and we are glad to know that you spent a pleasant stay in our establishment

Sorry by the Wifi

Waiting to see you again with us

A cordial greeting and HAPPY YEAR 2017

Director

Omdömet skrevs 14 maj 2016 från mobil enhet

Frukosten va toppen, mycket att välj på. Jätte bra läge, nära till stranden o stan. Lång väntan på hissen men bra motion att gå i trapporna upp. Sängarna va helt okej. Poolen va liten i iskall i mars(inte uppvärmd). Internet fungerade inte men nära till Mc Donalds (fritt nätverk)

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack ammi a
Concordia Playa P, DIRECTORA på Checkin Concordia Playa, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2016

Bästa kund

Jag uppskattar många kommentarer och vi kommer att skicka gratulationer till lämplig personal.

Också berätta att vi kommer att ta del av Detale att du berättar för oss och vi kommer att försöka förbättra.

Vi står till ert förfogande om du väljer att komma tillbaka till

Jag hjärt uppsägning

Directora

Sugerir un cambio

Omdömet skrevs 23 mars 2016

Vi hade "all inclusive" men maten var så dålig att vi åt ute 7 dagar av 7.
Frukost var ok, men allt annat var oätbart.
Skulle man ha något i baren var det bara vissa tider och det kändes nästan som personalen tyckte man var jobbig så fort man skulle ha något, helst ville de väl inte ha gäster alls.
Internet i baren/allmänna utrymme en katastrof, router dog var 10-15e minut och alla visste var den satt, så någon fick starta om den :)
Poolen var ett skämt den med, skugga och iskall.
Men nära till havet och läger på hotellet var perfekt. Det var väl det positivia.
Staden i sig var jättetrevlig och bra restauranger samt bankomat i närhet.
Så hotellet återkommer jag inte till, i allafall inte med all inclusive.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Håkan A
Concordia Playa P, DIRECTORA på Checkin Concordia Playa, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2016

Estimada Sra

Sentimos muchísimo que no haya sido de su agrado el Todo Incliuido del hotel.

De todas maneras en su agencia deben de informarle lo que se le ofrece por el precio que paga .

Disculpandones de nuevo por su mala experiencia

Quedando a su entera disposición por si decide visitarnos de nuevo , un cordial saludo

Directora

Omdömet skrevs 4 februari 2016 från mobil enhet

Kan bara ge positivt, bott i 503 och det är rent och fräscht, städas varje dag. Är man allergisk mot starka dofter är det kanske inte så bra. De sprayar lukta gott i rummen, men det kan man snart vädra ut.
Hårda sängar och kuddar, det är det som är minus. Annars är jag supernöjd.
Ljud, hör inte nattlivet eller den strålande dansaren bredvid på andra sidan. Det som hörs är havet och ganska högt.
Nära till strand och shoppinggata utmed stranden.
Maten är super, mycket att välja på till frukost.
Middagsbuffé har också många rätter att välja på. Verkar vara olika teman var kväll. Italienska var supergott. Grillade kycklingen och revbenen med. Finns kött, fisk och pasta varje kväll. Flera efterätter. Äckligt vin som är gratis.
Bra väder 31/1-7/2 2016.
Kan åka tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Mia L

Estimado Cliente

Le agradecemos sus comentarios y nos alegra saber que su estancia fue agradable en nuestro hotel

Le transmitiremos a los cocineros sus comentarios positivos y asi los motivara a seguir haciendo un trabajo constante y bien hecho, muchas gracias.

Quedamos a su disposición si decide volver a visitarnos

Un saludo cordial

La dirección

Omdömet skrevs 5 januari 2016

Slitet men ändå ok. Poolområdet behöver en total makeover och tyvärr skugga stora delar av dagen. Nära till allt och framförallt till det stora poolområdet som finns i området - inträde 5,50 Euro/dag men man kan köpa klippkort. Hotellet är ett seniorhotell. Maten är enligt min smak dålig på hotellet.

Rumstips: Försök få rum högt upp då man hör ljudet fr baren i entrén, livligt
Datum för vistelsen: december 2015
Tack Ewa1964
Concordia Playa P, DIRECTORA på Checkin Concordia Playa, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2016

Bäste kund,

Vi uppskattar din kommentar

Vi gör stora förändringar för att förbättra och att alla våra gäster lämnar mycket nöjd och ivrig att återvända till vår anläggning.

Vi noterar era kommentarer och vi kommer så långt som möjligt förändras med syfte att förbättra.

Vi står till ert förfogande bör du vill besöka och gå tillbaka till uppskattar de förändringar som vi kommer att göra

Hälsningar

Direktör