H10 Tenerife Playa(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Sol Costa Atlantis(Puerto de la Cruz)
  • Precis vid stranden
4Dreams Hotel(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Masaru Apartments(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Pool
Apartamentos Alta(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Restaurang
Hotel Marte(Puerto de la Cruz)
  • Pool
Be Live Adults Only Tenerife(Puerto de la Cruz)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Restaurang
Hotel Sun Holidays(Puerto de la Cruz)(Mycket prisvärt!)
Hotel Tenerife Ving(Puerto de la Cruz)
Cancelon
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 71 US$/natt.

• Fri parkering
Omdömet skrevs 29 februari 2016 från mobil enhet

Bra hotell, bra frukost, fin utsikt över bananplantage. En lagom promenad på 20 minuter till stadens restauranger. Segt wi-fi finns i foajén men det som var på rummen var totalt värdelöst, man kunde få hem rubrikerna på mejlen men ville man ha hela mejlet dröjde det länge de gånger det överhuvudtaget fungerade. Att skicka något var ännu värre. Att skicka en bild var inte att tänka på, att surfa runt för att se vad man kunde göra gick inte alls. Detta borde inte få kallad gratis wi-fi på rummen.
Men vem åker på semester för att surfa och skicka bilder? :-)

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Chrislegad
Ramon V, Community Manager på Hotel Diamante Suites, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2016

Bästa kund. Tack för din åsikt. Vi beklagar eventuella besvär med Wifi. Vi arbetar för närvarande med att förbättra den, och snart kan vi ge bättre service.
hälsningar

Omdömet skrevs 2 februari 2016 från mobil enhet

Stort hotel som kräver att man har friska ben, såväl om du ska gå ner på stan eller till poolen. Ingen myskänsla direkt.
Kalla rum, dåliga sängar.
WiFi fungerade värdelöst.
Maten var inte alls bra, väldigt mycket olika saker, men smakade ingenting.
Känslan var hellre att besöka en skolbespisning än att kliva in på hotellrestaurang med 4 stjärnor. Personalen kan omöjligt ha smakat på maten själva, kanske caterad mat?

Personalen var trevlig och hjälpsamma i övrigt.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Oskar K
Ramon V, Community Manager på Hotel Diamante Suites, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2016

Bästa kund. Tack för era kommentarer. Våra bufférätter görs dagligen och vårt kök laget försöker att tillfredsställa smak av alla våra kunder. Vi beklagar att detta inte har varit fallet. Visst din åsikt kommer att hjälpa oss att fortsätta att förbättras.
Tack för ditt besök.
hälsningar

Omdömet skrevs 27 januari 2016

Började med 2 obesvarade mail så jag fick ringa receptionen för att få svar på mina frågor. Upplevde personalen där som opersonliga och ibland arroganta. Konstigt att ta avgift för motionscykel på gymmet som var gammalt och slitet med katastrofalt hög musik. Rummen behöver renoveras men god plats i flera skåp. Rummen var rena men sängarna ganska obekväma och likaså kuddarna. Inga istoppstäcken utan filtar. Hur ofta tvättas de??
Läget lite speciellt men fin utsikt över havet på 8e våningen. Solen kom dock aldrig dit. Bra med buss som gick flera ggr per dag nedför den branta backen.
Matsalen var för liten. Fick vänta på bord flera ggr. För lite personal som sprang benen av sig. Dåligt kaffe från maskiner.
Det värsta var maten. Konstiga röror, dålig variation, segt kött, benig fisk, gammal potatis och smaklösa bakverk m.m.
Inte mycket till underhållning men som tur var fanns BBC World och Skynews.
WIfi på rummet kostade extra.
Loro Parque och Puerto de la Cruz var det bästa plus egenköpta langostinos på balkongen.

Tips för att välja rum: Se till att ni får rum högt upp på 8e eller 9e våningen. Trafiken hörs mycket i rummen som vetter mot Teide.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
1  Tack 74margit14
Omdömet skrevs 25 januari 2016

Trevliga, välstädade och rymliga rum, vi valde havsutsikt vilket var härligt.
Maten var bra, riklig och varierad - för att passa många var den dock i mitt tycke för okryddad.
Bra gym, som dock kostar extra. Trevligt och lugnt poolområde.
Den argentiskt inspirerade a la carte matsalen är väl värd att prova - mycket gott!
Hotelbaren bjuder på fin utsikt.
Samtliga personalgrupper var trevliga och hjälpsamma.
Promenad till centrum tar ca 15 min, ganska backigt. Hotellet har dock gratis shuttlebus som dagtid går 1 gång/timme.

Tips för att välja rum: Havsutsikt är vackert men ger ingen sol på balkongen.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Toni K
Ramon V, Community Manager på Hotel Diamante Suites, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2016

Bäste kund. Tack för era kommentarer, och tack för att besöka vårt hotell.
Vi önskar dig ett bra år 2016.

Omdömet skrevs 4 januari 2016

Helt frågan till bedömnIngen för mig var det ett standard hotell havsutsikt men långt från havet inte speciellt kunnig eller trevlig personal
Maten på hotellet var absolut inte värt priset provade alla olika restauranger dem hade och inget att rekommendera

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack eva19562015
Ramon V, Community Manager på Hotel Diamante Suites, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2016

Kära gäst. Vi beklagar att vissa aspekter av vårt hotell inte har varit i hans tycke. Dina synpunkter är välkomna, eftersom de hjälper oss att analysera vissa frågor och att ge bättre service.
Tack för era kommentarer.