“Fantastiskt lammfilé och efterrätt!”
Omdöme om Bodega Julian

Bodega Julian
Rankad som nr 5 av 424 Restauranger i Puerto de la Cruz
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt lammfilé och efterrätt!
Fin service och trevlig personal.
Litet mysigt ställa. Kass stolar
Enda negativa, i övrigt super

Datum för besöket: februari 2020
Tack 129bj_rnf
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 234)

Omdömet skrevs 9 januari 2020

Vi bokade stället dagen innan, vilket visade sig vara nödvändigt. När vi kom var alla andra bord upptagna och flera försökte under kvällen tita in i tron att det fanns palts. En trevlig och intim stämning med ett värdpar som serverade vänligt och flinkt. Vi hade läst om deras lammfilé med sötpotatis så vi beställde den. Den visade sig bestå av mycket lammkött med sås och lite sötpotatis i botten - lite av en besvikelse. Vi hade trott att det skulle vara mer tillbehör. Insåg, när vi såg andra även beställt, vad vi trodde såg ut som sötpotatis men var platta brava (tror jag den heter). Nåja, maten var ok och den dessert vi tog ihop med ett litet glas malvasia lättade upp det hela betydligt. Lokalt vin till huvudrätten fanns att välja mellan, vilket vi gillar. En detalj, som vi inte kunde undgå att märka - och som vi icke sällan sett under våra resor, var att en man kom in och satte sig vid bardisken och bara satt och lite bistert studerade serveringen. Han visade sig snart vara en man som tydligen bestämde mycket, eftersom han började röra sig i de inre rummen, kommentera och ha åsikter. Bäst var när värdparet, mannen med gitarr, under slutet av middagen utbrast i två spanska smäktande sånger. Stort jubel.

Datum för besöket: januari 2020
Tack karlbertilh
Omdömet skrevs 16 mars 2019 från mobil enhet

Trevlig personal och mysig lokal. Fantastisk mat, lammfile, räkfrossa, kyckling, dessert olika puddingar, allt lika gott och som grädde på moset sjöng och spelade personalen

Datum för besöket: mars 2019
Tack 10matsh
Omdömet skrevs 6 mars 2019

En underbar lammfilé! En av våra favoriter i Puerto. Mycket trevlig Bodega som nästan alltid är full så boka bord!

Datum för besöket: november 2018
Tack Journey791140
Omdömet skrevs 5 mars 2019 från mobil enhet

Så god mat och service. Kan rekommendera lammfilé. Vi hade tur och fick bord utan att boka. Boka är en fördel.

Datum för besöket: mars 2019
Tack 267carinan

Resenärer som tittade på Bodega Julian tittade också på

Puerto de la Cruz, Teneriffa

Besökt Bodega Julian? Berätta vad du tyckte!