Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
HerrResa
Lund, Sverige

Ett spanskt trestjärnigt hotell dvs. ganska långt ifrån lyx & flärd, man får vad man betalar för.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 mars 2024
Ett spanskt trestjärnigt hotell dvs. ganska långt ifrån lyx & flärd, man får vad man betalar för, varken mer eller mindre. Ett ganska slitet hotell en bit ifrån centrum (15 minuters promenad till centrum). Stort plus för gratis transport till/från centrum fler gånger om dagen samt hjälpsam & trevlig personal i reception och bar. Hotellet har 4 nya padelbanor (ute) samt ligger ganska nära ett tennisklubb (padel & tennis) så gillar man racketsport är det ett mycket bra val för att kunna spela varje dag till mycket rimligt pris.
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Águeda Cabrera, Atención al cliente/recepciónParque Vacacional Eden, svarade på det här omdömet
Svarade 5 mars 2024
Kära kund,
Tack så mycket för din recension, det är ett nöje att veta att hotellet har uppfyllt dina förväntningar.
Vi ser fram emot att träffa dig igen, Med vänlig hälsning,
Águeda Cabrera Dóniz
    523 kr
1.3 km från Parque Vacacional Eden
Visa fler hotell i Puerto de la Cruz
Omdömet skrevs 28 februari 2024

Vacker trädgård, bra frukostbuffé och utsikt över både havet och vulkanen Teide. Personalen var supertrevlig och serviceinriktad. Fin promenad ner till den lilla staden och havet. Väldigt brant på vägen upp men om man inte vill gå, så gick det bussar. Rekommenderar hotellet!

Tack Emmy Å
Águeda Cabrera, Atención al cliente/recepción på Parque Vacacional Eden, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2024

Kära kund,
Tack så mycket för din recension. Det är ett nöje att se att du har trivts på vårt hotell.
Vi ser fram emot att se dig snart här.
Med vänliga hälsningar,
Offentliga relationer

Omdömet skrevs 8 februari 2024

Lite längre upp på gatan ligger detta hotell insvept i en enorm grönska av olika träd, växter, blommor etc från hela världen. Stora, ljusa rum med sköna sängar, kuddar och täcken. Vi fick rum nr 1401 - 3rok, stort badrum med två handfat och gigantisk uteterass! Fanns sängplatser åt 7 personer. Spis, ugn, micro, litet kylskåp med en mini-frys. Något skralt med bestick etc.
Hotellet har en uppvärmd pool (ca 22°), en pool med snackbar och på tionde våningen finns det en pool för "naturister", 14° grader iskall.
Bastu finns oxå men kostar 6 euro. Hotellet har en transferbuss som går till och från till shoppingcentrat under hela dagen. Har bara gott att säga om detta hotell och återkommer mer än gärna! Har dock en varning. Rum 515 ligger vägg i vägg med baren där underhållning hålls mellan kl 21.00-23.00. Just saying...

Rumstips: För 10 euro i deposition får du låna en handduk. Utegym, minigolf och bastu för 6 euro. Finns även tvättmöjligheter.
Tack johannakH2892OC
Águeda Cabrera, Atención al cliente/recepción på Parque Vacacional Eden, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2024

Kära kund,
Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Tack för den och vi ser fram emot att träffa dig igen på vårt hotell.
Med vänlig hälsning,
Eden Semesterpark

Omdömet skrevs 3 februari 2024

Första gången på teneriffa o eden hotell ,allt var fantastiskt bra ,trevlig personal, fint rum mysig omgivning med en härlig park, fantastiskt fin buffe, o tre pooler at välja , gick en buss från hotellet ner till centrum som ingick i servicen flera gånger om dagen. Mvh Claes

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Claes O
Águeda Cabrera, Atención al cliente/recepción på Parque Vacacional Eden, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2024

Kära gäst,
Tack för din trevliga kommentar om vårt hotell, service och personal. Vi kommer att vidarebefordra all denna information till dig. Vi är glada att du hade en trevlig vistelse.
Vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 7 november 2023

Goda drinkar och helt ok mat på buffen. Sängarna var något hårda och det kunde vara en del oljud ute på nätterna så bra att ha med sig öronproppar. Personalen var vänliga och hjälpsamma, speciellt tack till Dani, Yasiel och Ana för god service!

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Martin F
Águeda Cabrera, Atención al cliente/recepción på Parque Vacacional Eden, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2023

Kära kund,
Tack så mycket för din kommentar. Vi är mycket glada över att du uppskattade vår restaurangservice, och tack för din kommentar om personalen, som jag ska vidarebefordra till hela teamet.
Jag beklagar att ni inte informerade receptionen om det buller ni upplevde, eftersom säkerhetspersonalen skulle ha varit på plats för att få ordning på saker och ting. Med allt detta vill vi tacka dig för dina kommentarer eftersom de hjälper oss att fortsätta på vår linje, som är inget annat än kundnöjdhet.

Hälsningar,

Parque Vacacional Edén

Omdömet skrevs 5 november 2023

Bra hotell, trevlig personal. Helt ok all inclusiveutbud, generösa och goda drinkar. Bäst var underhållaren Dani som fick barn, ungdomar och vuxna att stortrivas, han är en stjärna som gör så att vi vill komma tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Angela H

Kära kund,
Tack för din trevliga kommentar om vårt hotell, service och personal. Vi kommer att vidarebefordra denna information till Dani. Vi är glada att du hade en trevlig vistelse.
vi ses snart igen!

Parque Vacacional Edén