Omdömet skrevs 3 februari 2020

Hotellet har bra underhållning på kvällarna för intresserade. Om man väljer halvpension serveras buffé middag med olika teman varje kväll. Det låter bra men maten var ganska enahanda upplevde vi. Frukostutbudet var ordinärt.
Personalen i restaurangen gjorde sitt jobb men inte mer. Aldrig leenden, verkade blasé och tyckte inte om sitt jobb. De hade kanske arbetat där för länge.

Rumstips: Lugnare läge mot hotellets poolsida. Mot gatan mer oväsen i form av musik.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack annaZ9114JO
HCLasVegas, Catalonia Las Vegas på Hotel Catalonia Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Dear annaZ9114JO,

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva till oss angående din senaste vistelse hos oss.

We are taking our guest feedback very seriously as without constructive criticism we are unable to constantly monitor and improve our levels of service.
We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to our hotel.

Omdömet skrevs 29 december 2019

persoalen är väldigt otrevliga och skriker på folk. de är alltid upprörd över kunderna, dåligt service, smutsig hotel, dåligt mat. 5% av personalen talar engelska. poolen är ju svinkalt. det skulle vara uppvärmt pool. bo inte på denna hotel.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack samanm849
Omdömet skrevs 5 april 2019 från mobil enhet

Snygg entré ! Hotellet vinner på sitt läge sen var det inte mycket att ha. Superskrammlig matsal, mysfaktor 0. Handdukarna var alltid slut, fick köpa egna. Liten iskall pool.Åker inte tillbaka . Men superläge!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack nettan2019
HCLasVegas, Catalonia Las Vegas på Hotel Catalonia Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2019

Dear nettan2019

Thank you for taking the time to provide feedback about your stay with us.

We are taking note of all your comments and passing to relevant persons in the different departments to evaluate and improve our services.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you again and change your last impression

Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

Läget på detta hotell kan man inte klaga på. Nära till allt. Extremt lyhört. Dörrarna till rummen har stora gliper. Frukosten är ok. Middagen testade jag två ggr. Men den är katastrof. De har olika teman varje middag, men maten verkar vara densamma. Försökte få mina kläder tvättade men fick tillbaka dem smutsiga efter en dag. Underhållningen på kvällen är ett skämt, men verkar vara populärt bland de många pensionärer som bor på hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack N7695JJandersb

Dear Anders B,

Thank you for taking your time to write to us about your recent stay

Our customer satisfaction is our main priority and we rely on our guests' feedback to enhance the quality of the service we provide.

We hope we will give us another opportunity in the future to serve you better.

Omdömet skrevs 10 februari 2019

Entren imponerade inte på oss vid första anblicken. Men sedan blev det bara bättre. Hade ett premiumrum med mycket vacker utsikt över bergen och sol på balkongen från morgon till kväll. Utmärkt frukostbuffe. Lite negativt att man fick duscha i badkaret men så var det ju förr. Hotellet var gammalt men renoverat i omgångar och kanske fanns det vanlig dusch i andra rum. Rent och snyggt både i polen och omgivningen. Bokar gärna där igen.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack BarbroK11